26.000 Ft felett ingyenes kiszállítás

100 % pénzvisszafizetési garancia

24/7 ügyfélszolgálat

GYakran Ismételt Kérdések

Rendeléshez szükséges-e a regisztráció

A rendelése leadásához nem szükséges előzetes regisztráció, de célszerű mert regisztrált tagok időközönként egyedi ajánlatokban részesülhetnek

Törölhető-e a regisztráció?

Igen, van lehetőség a regisztráció törlésére. Az oldalra történő belépést követően a "profilom" menüponton belül

Van-e lehetőség személyes átvételre?

Igen, átvehető a rendelése a cég telephelyén egy előre egyeztetett időpontban.

Mennyi a postaköltség?

A postaköltség termékenként, illetve a kiválasztott szolgáltatás függvényében változhat. Az aktuális díjakat a termékek leírási oldalán találhatóak.
 

Mennyi a szállítási idő?

Mivel az áruházban található termékek raktáron vannak így törekszünk az azonnali kiszállításra. A körübelüli szállítási időről a pénzár menüpont alatt kiválasztott szállítási mód résznél tájékozódhat. Jelenleg 2 munkanaptól akár 7 munkanapig eltarthat a kiszállítás, a szállító partner kapacitásának függvényében.

Van-e lehetőség a rendelés módosítására?

Igen, előre utalás esetén van lehetőség a termék méretének színének módosítására, Ilyen módosításokat az utalás beérkezése előtt tudja kérni az ügyfélszolgálaton. Ezért fontos, hogy mielőbb jelezze módosítási szándékát a megadott elérhetőségek egyikén.

Csatolható-e új termék a leadott rendeléshez

Igen, csatolható új termék előre utalási mód kiválasztásakor a fizetést megelőzően. Ilyenkor érdemes figyelembe venni, hogy a szállítási költség módosulhat a csomag méretének függvényében. Ilyen esetekben haladéktalanul keresse fel az ügyfélszolgálatot amegadott elérhetőségeken

Vissza lehet-e küldeni a megvásárolt terméket?

Igen. A szezonális.hu biztosítja a vevő elállási jogát a vásárlástól számított 14 munkanapon belül. A vásárlónak kelhetősége van több visszaküldési opcióból választani. Ezekről  a megvásárolt termék(ek) mellé csatolt dokumentumon is tájékozódhat. 

Fontos, hogy a legtöbb visszaküldési mód költsége a vevőt terhelik! Azért, hogy ne csak a legdrágább módon lehessen visszaküldeni a termékeket, ezért biztosítunk lehetőségen a Postai csomagautomatában történő visszaküldésre.

Díjmentes visszaküldés: 

Vásároljon bizalommal. Most már a visszaküldés díjmentes foxpost csomagautomaták használatával, függetlenül attól hogy melyik szolgáltatáson keresztül történt a kiszállítás

Regisztráljon / vagy ha már regisztrált a Foxpost oldalán akkor lépjen be a saját profiljába. 
1. A csomagküldés menüpont alatt keresse meg a visszaküldést menüpontot.

2.Válassza ki, hogy kitől rendelte a csomagot Foxpost csomagautomatába vagy egyéb módon átvett csomag. 
2.a Ha csomagautomatába kapta a csomagot adja meg a nyitókódot, és egy új kód generálódik az Ön számára amit a csomagautomatánál tud megadni a feladáskor.
2.b. Ha az egyéb módon átvett csomagot választja, akkor keresse majd válassza ki a listából a " Szezonalis.hu " webáruházat. Ezt követően meg kell adnia a csomag méretét. Ezt követően adja meg a visszaküldésének az okát és az áru jellegét. Ezt követően a " Csomag visszaküldése " gomb lenyomásával generált kóddal tudja feladni a Foxpost csomagautomatánál a terméket.

További részleteket az ÁSZF 6. pontjában olvashat.

Mennyi időn belül érkezik vissza a pénz az áruért

A Szezonális Médiareklám és Kereskedelmi Kft. Az áru beérkezését és átvizsgálását követően azonnal visszatéríti a vásárlás összegét a vevő által megadott bankszámlára. A beérkező áru árának maximális visszatérítési ideje 14 nap.

Van-e lehetőség ingyenes postázásra?

Igen, amennyiben a vásárlási értéke eléri a 26.000 Ft ot abban az esetben a rendszer nem számol szállítási költséget az ügyfél számára. Egyéb igényekkel kapcsolatban keresse fel az ügyfélszolgálatot.

Van-e lehetőség nagyobb árengedményben részesülni?

Igen, előfordulhat, hogy hírlevél funkciót elfogadó vásárlóinknak extra kedvezmény kupont biztosítunk emailben. Van lehetőség vállalkozások számára is egyedi árakra  kedvezményekre is. További informéciókért keresse fel az ügyfélszolgálatot.

Milyen fizetési módok vannak Szezonális.hu webáruházban?

Az ügyfelek pénzügyi biztonságát és a maximális kiszolgálását is szem előtt tartva, megrendelni kívánt termékek vételárának teljesítését jelenleg banki átutalással, bankkártyás , és utánvételes fizetéssel lehet.  Amennyiben a termék személyes átvétele mellett dönt abban az esetben  a vételárat készpénzben is lehet rendezni.

Utalás esetén mennyi időn belül érkezik meg a számlára a pénz?

A jelenlegi magyarországi banki szolgáltatások keretein belül egy utalás minimum 2 órát vesz igénybe. Az utalások minden munkanaponn 16:00 ig kerülnek jóváírásra

Mi a kártyás fizetés folyamata?

KÁRTYAELFOGADÁS
 
Milyen típusú kártyákkal lehet fizetni?
A VISA és a Mastercard dombornyomott kártyáival, ill. egyes VISA Electron, V Pay kártyákkal. A VISA Electron kártyák interneten történő használatának lehetősége a kártyát kibocsátó banktól függ. A CIB által kibocsátott VISA Electron típusú bankkártya használható interneten történő vásárlásra.
 
Mely bankok kártyái alkalmasak internetes fizetésre?
Minden olyan VISA és Mastercard/Maestro kártyával, mely internetes fizetésre a kártyakibocsátó bank által engedélyeztetve lettek, valamint a kifejezetten internetes használatra hivatott webkártyák.
 
Lehet-e vásárlókártyákkal fizetni?
Hűségpontokat tartalmazó, kereskedők/szolgáltatók által kibocsátott pontgyűjtő kártyákkal nem lehet interneten fizetni.
 
Lehet-e co-branded kártyákkal fizetni?
Bármilyen olyan co-branded kártyával lehetséges fizetni, mely internetes fizetésre alkalmas MasterCard vagy VISA alapú kártya.
 
FIZETÉS FOLYAMATA
 
Hogyan működik az online fizetés banki háttérfolyamata?
A vásárló a kereskedő/szolgáltató internetes oldalán a bankkártyás fizetési mód választását követően a fizetést kezdeményezi, melynek eredményeként átkerül a Bank biztonságos kommunikációs csatornával ellátott fizetőoldalára. A fizetéshez szükséges megadni kártyaszámát, lejárati idejét, és a kártya hátoldalának aláíráscsíkján található 3 jegyű érvényesítési kódot. A tranzakciót Ön indítja el, ettől kezdve a kártya valós idejű engedélyezésen megy keresztül, melynek keretében a kártyaadatok eredetisége-, fedezet-, vásárlási limit kerül ellenőrzésre. Amennyiben a tranzakció folytatásához minden adat megfelel, a fizetendő összeget számlavezető (kártyakibocsátó) bankja zárolja a kártyáján. Az összeg számlán történő terhelése (levonása) számlavezető banktól függően néhány napon belül következik be.
 
Miben különbözik az internetes kártyás vásárlás a hagyományostól?
Megkülönböztetünk kártya jelenlétével történő (Card Present) és kártya jelenléte nélküli (Card not Present) tranzakciókat. A Card Present tranzakció POS terminál eszköz segítségével történik. A kártya lehúzását és a PIN kód beütését követően a terminál kapcsolatba lép a kártyabirtokos bankjával, az engedélyező központon keresztül, és a kártya típusától, illetve a kártya kibocsátójától függően a VISA vagy MasterCard hálózaton keresztül. Itt megtörténik az érvényesség és fedezetvizsgálat (authorizáció). Az előbbi útvonalon visszafelé haladva a POS terminál (illetve a kereskedő) megkapja a jóváhagyást vagy elutasítást. A vásárló aláírja a bizonylatot. A Card not Present olyan tranzakció, melynek lebonyolításakor a bankkártya fizikailag nincs jelen. Ide tartoznak a levélben, telefonon, illetve az elektronikus úton (internet) lebonyolított tranzakciók, amelyek esetében a vásárló (kártyabirtokos) a tranzakciót biztonságos (256 bites titkosítású) fizetőoldalon bekért kártyaadatok megadásával indítja. A sikeres tranzakcióról Ön kap ún. engedélyszámot, mely megegyezik a papír alapú bizonylaton található számmal.
 
Mit jelent a foglalás?
A tranzakciót a bank tudomására jutásakor azonnal foglalás (zárolás) követi, hiszen a tényleges terheléshez előbb a hivatalos adatoknak be kell érkezniük, mely néhány napot igénybe vesz és az alatt a vásárolt összeg újra elkölthető lenne. Ezért a foglalással a levásárolt vagy felvett pénzt elkülönítik, foglalás alá teszik. A foglalt összeg hozzátartozik a számlaegyenleghez, azaz jár rá kamat, de még egyszer nem költhető el. A foglalás biztosítja azon tranzakciók visszautasítását, melyre már nincs fedezet, noha a számlaegyenleg erre elvben még lehetőséget nyújtana.
 
SIKERTELEN FIZETÉSEK ÉS TEENDŐK
 
Milyen esetben lehet sikertelen egy tranzakció?
Általában a kártyát kibocsátó bank (tehát ahol az ügyfél a kártyát kapta) által el nem fogadott fizetési megbízás; de bankkártya használat esetében ez lehet olyan okból is, hogy távközlési vagy informatikai hiba miatt az engedélykérés nem jut el a kártyát kibocsátó bankhoz.
 
Kártya jellegű hiba
·         A kártya nem alkalmas internetes fizetésre.
·         A kártya internetes használata számlavezető bank által tiltott.
·         A kártyahasználat tiltott.
·         A kártyaadatok (kártyaszám, lejárat, aláíráscsíkon szereplő kód) hibásan lettek megadva.
·         A kártya lejárt.
 
Számla jellegű hiba
·         Nincs fedezet a tranzakció végrehajtásához.
·         A tranzakció összege meghaladja a kártya vásárlási limitét.
 
Kapcsolati jellegű hiba
·         A tranzakció során valószínűleg megszakadt a vonal. Kérjük, próbálja meg újra.
·         A tranzakció időtúllépés miatt sikertelen volt. Kérjük, próbálja meg újra.
 
Technikai jellegű hiba
·         Amennyiben a fizetőoldalról nem tért vissza a kereskedő/szolgáltató oldalára, a tranzakció sikertelen.
·         Amennyiben a fizetőoldalról visszatért, de a böngésző "back", "reload" illetve "refresh" segítségével visszatér a fizetőoldalra, tranzakcióját a rendszer biztonsági okokból automatikusan visszautasítja.
 
Mi a teendő a fizetési procedúra sikertelensége esetén?
A tranzakcióról minden esetben generálódik egy tranzakcióazonosító, melyet javaslunk feljegyezni. Amennyiben a fizetési kísérlet során tranzakció banki oldalról visszautasításra kerül, kérjük vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.
 
Miért a számlavezető bankkal kell felvenni a kapcsolatot a fizetés sikertelensége esetén?
A kártyaellenőrzés során a számlavezető (kártyakibocsátó) bank értesíti az összeget beszedő kereskedő (elfogadó) bankjának, hogy a tranzakció elvégezhető-e. Más bank ügyfelének az elfogadó bank nem adhat ki bizalmas információkat, arra csak a kártyabirtokost azonosító banknak van joga.
 
Mit jelent az, ha bankomtól azonban SMS kaptam az összeg foglalásáról/zárolásáról, azonban a kereskedő/szolgáltató azt jelzi, hogy sikertelen volt a fizetés?
Ez a jelenség olyan esetben fordulhat elő, ha a kártya ellenőrzése megtörtént a fizetőoldalon, azonban Ön nem tért vissza kereskedő/szolgáltató internetes oldalára. A tranzakció ebben az esetben befejezetlennek, így automatikusan sikertelennek minősül. Ilyen esetben az összeg nem kerül terhelésre kártyáján, a foglalás feloldásra kerül.
 
BIZTONSÁG
 
Mit jelent a VeriSign és a 256 bites titkosítású TLS kommunikációs csatorna?
A TLS, a Transport Layer Security elfogadott titkosítási eljárás rövidítése. Bankunk rendelkezik egy 256 bites titkosító kulccsal, amely a kommunikációs csatornát védi. A VeriSign nevű cég teszi lehetővé a CIB Bank-nak a 256 bites kulcs használatát, amely segítségével biztosítjuk a TLS alapú titkosítást. Jelenleg a világ elektronikus kereskedelmének 90%-ában ezt a titkosítási módot alkalmazzák. A vásárló által használt böngésző program a TLS segítségével a kártyabirtokos adatait az elküldés előtt titkosítja, így azok kódolt formában jutnak el a CIB Bankhoz, ezáltal illetéktelen személyek számára nem értelmezhetőek.
 
A fizetés után figyelmeztetett a böngészőm, hogy elhagyom a biztonsági zónát. A fizetésem biztonsága így garantált?
Teljes mértékben igen. A fizetés folyamata 256-bites titkosított kommunikációs csatornán folyik, így teljesen biztonságos. A tranzakciót követően Ön a kereskedő honlapjára jut vissza, amennyiben a kereskedő oldala nem titkosított, a böngészője figyelmezteti, hogy a titkosított csatornát elhagyta. Ez nem jelent veszélyt a fizetés biztonságát illetően.
 
Mit jelent a CVC2/CVV2 kód?
A MasterCard esetében az ún Card Verification Code, a Visa esetében az ún. Card Verification Value egy olyan, a bankkártya mágnescsíkján kódolt numerikus érték, melynek segítségével megállapítható egy kártya valódisága. Az ún. CVC2 kódot, mely az Mastercard/Maestro kártyák hátoldalán található számsor utolsó három számjegyében szerepel, az internetes vásárlások során kell megadni.
 
Mit jelent a Verified by Visa?
A Verified by Visa rendszerben regisztrált Visa kártyabirtokosok jelszót választanak a kártyát kibocsátó banknál, mely segítségével azonosíthatják magukat internetes vásárlás esetén, és amely védelmet nyújt a Visa kártyák jogosulatlan használata ellen. A CIB Bank elfogadja a Verified by Visa rendszer keretein belül kibocsátott kártyákat.
 
Mit jelent a Mastercard SecureCode?
A Mastercard SecureCode rendszerben regisztrált Mastercard/Maestro kártyabirtokosok jelszót választanak a kártyát kibocsátó banknál, mely segítségével azonosíthatják magukat internetes vásárlás esetén, és amely védelmet nyújt a Mastercard/Maestro kártyák jogosulatlan használata ellen. A CIB Bank elfogadja a Mastercard SecureCode rendszer keretein belül kibocsátott kártyákat.
 
Mit jelent a UCAF kód?
MasterCard/Maestro kártyák esetén az Ön kártyakibocsátó bankjától esetlegesen kapott egyedi kód. Ha nem kapott ilyet, hagyja üresen a mezőt.

Mik az ok a cooki-e fájl-ok?

A cookie (ún. süti) az internetes böngészőbe mentett kis fájl, amely a felhasználó felismerésére szolgál, amikor belép és mozog az oldal webhelyén.

A cookie fájlok feloszthatók munkamenet (a böngésző aktuális munkamenetéhez kapcsolódik), időszakos (meghatározott ideig aktív) és törlésig érvényes sütikre.

Mi teszi lehetővé a biztonságos kártyaelfogadást?

A CIB Bank által biztosított biztonságos bankkártyás fizetési megoldást nyújtja vásárlóinak. A biztonságot az adatok szétválasztása alapozza meg. A szezonális.hu oldalon a megrendeléssel kapcsolatos információkat kapja meg a vásárlótól, a CIB Bank pedig kizárólag a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártyaadatokat a 256 bites TLS titkosítással ellátott fizetőoldalon. A fizetőoldal adattartalmáról a Webáruház nem értesül, azokat csak a CIB Bank érheti el. A tranzakció eredményéről a fizetést követően a Webáruház oldala tájékoztatja. A kártyás fizetéshez az Ön internet böngésző programjának támogatnia kell a TLS titkosítást.
A vásárolt áru/szolgáltatás ellenértéke, a kifizetett összeg azonnal zárolásra kerül kártyaszámláján. Kérjük, olvassa el részletes tájékoztatónkat!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Üdvözöljük a CIB Bank biztonságos, internetes fizetési megoldásával működő Szezonális.hu webáruházunkban!
Az alábbiakban röviden ismertetjük, hogy miképp intézheti biztonságos módon vásárlását.
Mire figyeljen a vásárláskor?
  • Olvassa el rövid ismertetőjét, a vásárlás kondícióit és a kiszállítás és a fizetés feltételeit!
  • Tanulmányozza át a szezonális.hu ÁSZF felületét biztonsági feltételeit, hiszen ezzel garantálják az Ön adatainak biztonságát!
  • Tartsa nyilván a vásárlásával kapcsolatos adatait!
  • Tartsa nyilván a fizetéssel kapcsolatos tranzakciós adatait! (tranzakció azonosító, engedélyszám)
  • Biztosítsa, hogy titkos kártyaadataihoz illetéktelen személy soha ne férhessen hozzá.
  • Használjon olyan böngészőt, amely támogatja a TLS titkosításhoz szükséges opciót!
 
A biztonságról
A TLS, a Transport Layer Security elfogadott titkosítási eljárás rövidítése. A CIB bank rendelkezik egy 256 bites titkosító kulccsal, amely a kommunikációs csatornát védi. A VeriSign nevű cég teszi lehetővé a CIB Banknak a 256 bites kulcs használatát, amely segítségével biztosítjuk az TLS alapú titkosítást. Jelenleg a világ elektronikus kereskedelmének 90%-ában ezt a titkosítási módot alkalmazzák. A vásárló által használt böngésző program az TLS segítségével a kártyabirtokos adatait az elküldés előtt titkosítja, így azok kódolt formában jutnak el a CIB Bankhoz, ezáltal illetéktelen személyek számára nem értelmezhetőek.
Elfogadott kártyák
A CIB Bank internetes fizetési rendszere a Mastercard/Maestro, a VISA termékcsaládba tartozó VISA és VISA Electron (az Electronnál csak abban az esetben, ha azt a kibocsátó bank engedélyezi) bankkártyák használatát, valamint internetes használatra alkalmas webkártyával való fizetést teszi lehetővé.
Fizetés lépései
  1. Ön az szezonális.hu oldalán választja ki azt a terméket melynek összegét bankkártyás fizetéssel kívánja teljesíteni.
  2. Ezt követően Ön átkerül a CIB Bank biztonságos fizetést garantáló oldalára, ahol a fizetés megkezdéséhez kártyaadatait szükséges kitöltenie.
  3. A kártyaadatok megadását követően a Fizetés gombra kattintva indíthatja el a tranzakciót
  4. A fizetést követően Ön visszatér a szezonális.hu oldalára, ahol a tranzakció eredményéről kap visszaigazolást.
A bankkártyával történő fizetés esetén a sikeres tranzakciót követően – ez a bankkártya érvényessége és a fedezet ellenőrzése utáni elfogadást jelenti –, a CIB Bank elindítja a Kártyabirtokos számlájának megterhelését az áru vagy szolgáltatás ellenértékével.
 
Amennyiben Ön nem kerül visszairányításra a fizetőoldalról a szezonális.hu oldalára, úgy a tranzakció sikertelennek minősül. Amennyiben a banki fizetőoldalon a böngésző „Vissza/Back” vagy a „Frissítés/Refresh” gombjára kattint, ill. bezárja a böngésző ablakot mielőtt visszairányításra kerülne az áruházba, a fizetés sikertelennek minősül.
Amennyiben a tranzakció eredményéről, annak sikertelensége esetén, okáról, részleteiről bővebben kíván tájékozódni, kérjük, vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.
Hozzáadás a kosárhoz, kérem várjon
Kosár mentése
Kosárba