26.000 Ft felett ingyenes kiszállítás

100 % pénzvisszafizetési garancia

24/7 ügyfélszolgálat

Általános szerződési felételek

Szezonális Médiareklám és Kereskedelmi kft.
 
Általános Vásárlási Feltételek (utolsó módosítás: 2023.12.21)
 
Céges adatok
 
Telefonon: +3620/555-6700
Email: ugyfelszolgalat@szezonalis.hu
Székhely: Szezonális Médiareklám és Kereskedelmi Kft. 5000 Szolnok Meggyes László utca 15
Adószám: 23726097-2-16
Szolnoki Törvényszék Cégbíróság Cg: 16-09-013785
Számlatulajdonos: Szezonális Médiareklám és Kereskedelmi kft.
Bankszámlaszám: 10700309-70269255-51100005
Számlavezető bank: CIB bank zrt
 
Tárhelyszolgáltató:
 
Cégnév: Kelet-Magyarországi Adatközpont Kft
Székhely: H-5000 Szolnok, Boldog Sándor István körút 4. (Vízügyi Székház) 2.32
Telephely: H-5000 Szolnok, Boldog Sándor István körút 4. (Vízügyi Székház) 2.32
Telefonszám: +3670/364-2297
Postázási cím: H-5000 Szolnok, Boldog Sándor István körút 4. (Vízügyi Székház) 2.32
E-mail: info@kmak.hu
 
 1.          Általános rendelkezések
 
A jelen általános szerződési feltételek (továbbiakban „ÁSZF”) az www.www.szezonalis.hu webáruházban elérhető áruk online értékesítéséhez kapcsolódó jogokat és kötelezettségeket szabályozzák, valamint az eladó (azaz a webáruház működtetője) és a vevő között létrejött adásvételi szerződés jogait és kötelezettségeit tartalmazza.
 
2.         Fogalommeghatározások
 
A)        Webáruház - a www.szezonalis.hu weboldal, amelyen keresztül az áruk online értékesítése történik.
B)        Eladó - A Szezonális Médiareklám és Kereskedelmi Kft amely Szolnoki Törvényszék által Cégbíróság Cg: 16-09-013785 számon került bejegyzésre.
C)        Vevő - az a fogyasztó vagy vállalkozó, aki vagy amely adásvételi szerződést köt az eladóval a webáruházon keresztül.
D)        Fogyasztó - A fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV Tv. alapján a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy.
E)        Vállalkozó - az a személy, aki saját, önálló üzleti tevékenységet végez a saját felelősségére vagy profitszerzés céljából hasonló tevékenységet végez. Jelen Általános szerződési feltételek vonatkozásában a vállalkozó olyan személy, aki az üzleti tevékenysége érdekében hajt végre lépéseket. Amennyiben a vevő a megrendelésben megadja a cégjegyzékszámát, akkor figyelembe kell vennie, hogy a jelen ÁSZF-ben rögzített vállalkozókra vonatkozó rendelkezéseket
F)         Adásvételi szerződés - az eladó és a vevő között, a webáruházon keresztül létrejött szerződés, amely tárgya az áruk értékesítése.
G)        Fogyasztói megállapodás - adásvételi szerződés, egy adott munka teljesítésére vonatkozó szerződés vagy bármely egyéb, a magyar jog szerint megkötött szerződés, amennyiben az abban résztvevő felek a fogyasztó és az eladó.
H)        Áruk - az eladó által a webáruházon keresztül eladásra bocsátott, birtokba vehető, forgalomképes ingó termékek.
I)          Futárszolgálat - szerződéses futárszolgálat, amely biztosítja az árunak, eladótól a vevő részére történő leszállítását.
J)         Munkanapok - a hétfőtől péntekig tartó naptári hét napjai, szombat és vasárnap, valamint azon napok kivételével, amelyek a vonatkozó jogszabályok szerint munkaszüneti napnak számítanak.
K)        Polgári Törvénykönyv -a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.)
L)         Kedvezménykód - több betűből és/vagy számból álló kód; a megrendelés leadásakor a kód megfelelő helyre történő beírásával a rendszer kedvezményt kalkulál a vevő számára az árukra vonatkozóan. A kedvezménykódot az eladó promóciós események keretében bocsátja ki, vagy e-mail üzenetben küldi el.
M)        Hírlevél - Elektronikus szolgáltatás, amely lehetővé teszi valamennyi Ügyfél számára, hogy automatikusan megkapja az Eladótól a Termékekre és Webáruházra vonatkozó ciklikus információkat, beleértve – az Ügyfél kifejezett hozzájárulása esetén – az Ügyfél e-mail címére vagy telefonszámára elküldött új és különleges ajánlatokat. A Hírlevél Eladó általi szolgáltatásának egyes feltételeit a Webáruház részeként rendelkezésre bocsátott külön rendelkezések tartalmazzák.
N)        Polgári törvénykönyv - a 2013. évi V. törvény.
O)        Fogyasztói jogokról szóló törvény - a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CVL. törvény
P)        Kosár – A Webáruházat használó Ügyfeleknek nyújtott szolgáltatás, amely lehetővé teszi egy vagy több Termék rendelését, külön megállapodások alapján járó Árcsökkenést eredményező kódok beütését, az egyes termékeknek és termékek összesített Árának (beleértve a szállítási költségeket is) és a Termékek várható szállítási határidejének megjelenítését. A Kosár összegyűjti az Ügyfél által az Adásvételi Szerződés megkötésére benyújtott ajánlatokat, azaz egy megrendelésen belül több ajánlat is benyújtható az Adásvételi Szerződés megkötésére
3.         Eletktronikus szolgáltatások a webáruházban
Az Eladó a Webáruházban a következő Elektronikus Szolgáltatásokat biztosítja az Ügyfeleknek:
A.           a Fiók;
B.           az Ügyfelek részére a jelen Szabályzatban meghatározott feltételek szerinti megrendelések leadásának, valamint az Adásvételi Szerződés megkötésének lehetővé tétele;
C.           az Ügyfelek részére Kosár szolgáltatásai nyújtása;
D.           az Ügyfelek részére a Webáruházban található Tartalmat megtekintésének lehetővé tétele;
E.           Hírlevél;
F.            A bemutatott Termékek vagy Promóciók szűrése, pl. az Ügyfél által jelzett méret (például cipőméret) vagy az Ügyfél által megjelölt kategória (például férfiaknak / nőknek / gyerekeknek szóló Termékek) alapján;
G.           élő értesítések közvetlen bemutatása a mobilkészülék képernyőjén („push” értesítés);
H.           Kedvenc Termékek listájának létrehozása;
I.            Eladó biztosítja Ügyfeleinek az  adatbeviteli hibákból, vagy     félrekattintási okokból bekövetkező hibák kijavításának lehetőségét oly módon, hogy a böngésző „vissza” gombjának megnyomásával a szövegbevitel korábbi állapotára tér vissza. Ezen felül a rendelés összesítésekor az Ügyfél     áttekintheti és megváltoztathatja a bevitt adatokat, értékeket.
Az Eladó a Fiókot létrehozó Ügyfeleknek az Online Shopon továbbá biztosítja a következő szolgáltatásokat:
A.           az Ügyfél munkamenetének a Fiókba történő bejelentkezés után történő fenntartása (böngészővel vagy alkalmazással);
B.           A Fiók segítségével a Megrendelési előzmények tárolása és / vagy elkészítése az Ügyfél számára.
Az Ügyfél a Fiók használatát az alábbi lépések együttes elvégzése után tudja megkezdeni:
A.           A regisztrációs űrlap kitöltése és e Szabályzat rendelkezéseinek elfogadása,
B.           a „Regisztráció” mezőre történő kattintás.
A Szolgáltatási Szerződés akkor jön létre, amikor megérkezik az Eladó megerősítése az Ügyfél által a regisztrációs folyamat során megadott e-mail címre arról, hogy a Szolgáltatási Szerződés megkötésre került. A fiókot határozatlan időre, térítésmentesen biztosítjuk. Az Ügyfél bármikor, indokolás nélkül kérheti az Eladótól a fiók törlését. A kérelmet a felhasználói menüpont alatt található regisztráció törlése menüpontotn teheti meg.
A Kosár használata abban a pillanatban kezdődik, amikor az Ügyfél hozzáadja az első Terméket a Kosárhoz.
A Kosarat ingyenes és egyszeri jelleggel nyújtjuk; a Kosár megszűnik, ha a Megrendelést teljesítik, vagy amikor az Ügyfél ezt megelőzően visszavonja a megrendelést. A Kosár az Ügyfél által kiválasztott Termékekre vonatkozó információkat a böngésző vagy az Alkalmazás munkamenet befejezése után is megjegyzi legfeljebb 7 napig, de nem biztosítja az Ügyfél által kiválasztott termékek későbbi elérhetőségét annak érdekében, hogy az Ügyfél később Megrendelést adjon le ezekre. Amikor a fiókba bejelentkezett Ügyfelek a kosarat használják, a kosár tartalma szinkronizálódik a fiókkal, amelyet az Alkalmazás futtat (és fordítva).
3/I Az Ügyfél köteles különösen:
A.           a rendelésben, a regisztrációs űrlapokban, valamint a Fiók létrehozása során kizárólag az Ügyfél valós, naprakész és valamennyi szükséges információt tartalmazó adatát megadni;
B.           haladéktalanul frissíteni az Eladó Ügyfele által a Szolgáltatási Szerződés vagy az Adásvételi Szerződés megkötésére vonatkozóan nyújtott adatokat, beleértve a személyes adatokat is, különösen, amennyiben azok a megfelelő teljesítés érdekében szükségesek; az Ügyfél, a Fiókban rendelkezésre álló opciók használatával bármikor megváltoztathatja a Fiók beállítása során megadott adatokat;
C.           az Eladó által rendelkezésre bocsátott szolgáltatásokat és funkciókat oly módon köteles használni, hogy az ne zavarja az Eladó, a Webáruház vagy az alkalmazás működését;
D.           az Eladó által rendelkezésre bocsátott szolgáltatásokat és funkciókat az alkalmazandó jogszabályok és Előírások rendelkezéseivel, valamint a társadalmi együttélés szabályaival összhangban köteles használni;
E.           az Eladó által rendelkezésre bocsátott szolgáltatásokat és funkciókat olyan módon használja, hogy ne zavarja a többi Ügyfelet és az Eladót;
F.            az Ügyfél és az Eladó által megállapított Ár és egyéb költségek teljes összegét időben megfizeti;
G.           Megrendelés alapján a szállítási és fizetési mód kiválasztásával a megrendelt árut időben átvenni;
H.           nem árul vagy tesz elérhetővé a Webáruházban a jogszabályok által tiltott tartalmat, különösen a harmadik felek szerzői jogait, vagy személyiségi jogait sértő tartalmat;
I.            tartózkodik az alábbi magatartásoktól:
nem kívánt kereskedelmi információk eljuttatása vagy forgalomba hozatala a Webáruházban, vagy bármilyen Tartalom közzététele, amely sérti a jogszabályokat (a tiltott tartalom közzétételének tilalma);
olyan informatikai tevékenység vagy bármilyen más olyan tevékenység folytatása, amelynek célja nem az Ügyfélnek szánt információk megszerzése, beleértve a többi Ügyfél adatait is, vagy a Webáruház, az Alkalmazás és a fizetési rendszer működése alapjainak, illetve technikai feltételeinek megzavarása;
az Eladó által biztosított Tartalom, különösen az Áruházban található Árak vagy Termékleírások jogosulatlan módosítása;
Az Ügyfélnek ajánlott a panaszba beleírnia: 1. a panasz tárgyával kapcsolatos információkat és körülményeket, különösen a szabálytalanságok előfordulásának jellegét és időpontját; (2) az Ügyfél igényét és (3) a panaszos elérhetőségét - ez elősegíti és felgyorsítja a panasz kezelését az Eladó részéről. Az előző mondatban megadott követelmények pusztán ajánlások, és a panasz ajánlott tartalmának elmaradása nem befolyásolja a panasz hatékonyságát.
Az Eladó köteles a panaszra haladéktalanul, de legkésőbb a benyújtás napjától számított 30 napon belül válaszolni, kivéve, ha jogszabály vagy külön szabályzat másként rendelkezik. A fogyasztó által közölt panasz esetében nem lehet eltérni a jogszabályban meghatározott 30 napos határidőtől. A panasz elutasítását Eladó indokolni köteles.
A panasz elutasítása esetén Eladó köteles a fogyasztót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával - annak jellege szerint - mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes hatóság, illetve a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési     címét. A tájékoztatásnak arra is ki kell terjednie, hogy Eladó a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi-e a békéltető testületi eljárást. Eladó jelen szerződési feltételek között nyilatkozik, hogy fogyasztói szerződés esetében mindig együttműködik a békéltető testületekkel.
 
4.         Regisztráció
A szezonalis.hu oldalon történő rendeléshez, a pontosabb, precízebb, kapcsolattartás érdekében ajánlott de nem kötelező a regisztrációs felület kitöltése. A regisztrációs felület kitöltésével az ügyfél vállalja az adatlap pontjainak hiánytalan és a valóságnak megfelelő adatok megadását (felhasználónév, email cím, név, és egy egyedi jelszó). Az ÁSZF elolvasását és elfogadását, valamint az oldal által generál biztonsági kód beírását követően a regisztráció gomb lenyomásával teljesül a regisztráció az oldalon. A regisztrációról e-mail tájékoztatást kap megadott email címre. A regisztrációval egyidejűleg az ügyfél hozzájárulhat ahhoz, hogy a Szezonális Médiareklám és Kereskedelmi Kft az időszakos akciós ajánlatokról tájékoztassa hírlevél formájában. A Szezonális Médiareklám és Kereskedelmi Kft. birtokába került információkat, adatokat csak és kizárólag saját célra használja fel. A szezonalis.hu oldalon csak és kizárólag 16. életévüket betöltött személyek regisztrálhatnak, ezért az oldalra történő regisztrációval a vevő úgy nyilatkozik, hogy betöltötte a 16. életévét.
 
 5.        Az adásvételi szerződés feltételei/ létrejötte
 
A szolgáltatás főbb jellemzői, beleértve a szolgáltatás tárgyát és az Ügyféllel való kommunikáció módját, az egyes Termékek oldalán találhatók.
Az Eladó a következő módokon biztosítja a Termékek megrendelésének lehetőségét:
A)        az Online Shopban;
B)        az Ügyfélszolgálattal történő kapcsolat révén
C)        telefonon;
D)        e-mailben;
 
A nyújtott szolgáltatások fejlesztésének részeként az Eladó további módjait vezetheti be a megrendelések távoli távollévők közötti eszközök használatával történő leadására az itt leírt feltételeknek megfelelően.
Az Ügyfél és az Eladó közötti adásvételi szerződés megkötése az Ügyfél korábbi Megrendelésének benyújtása után történik.
 
6.         Az Ügyfél a következők szerint adhat le megrendelést a Webáruházon keresztül
 
A)        Az ügyfél hozzáadja a kiválasztott Terméket a Kosárhoz, majd továbblép a megrendelő űrlaphoz.
B)        A Számlatulajdonos Ügyfél a megrendelőlapon megerősíti az adásvételi szerződés megkötéséhez és teljesítéséhez szükséges naprakész adatokat. Az a felhasználó, aki nem rendelkezik felhasználói fiókkal, köteles önállóan kitölteni a megrendelési adatlapot az adásvételi szerződés megkötéséhez és végrehajtásához szükséges adataival. Az elavult vagy pontatlan adatok benyújtása megakadályozhatja a szerződés teljesítését. A megrendelőlapon az alábbi Ügyfél adatok feltüntetése szükséges: név, cím (utca, házszám / lakásszám, postai irányítószám, város, ország), e-mail cím, telefonszám és Adásvételi Szerződés részletei: Termék / Termékek, ha rendelkezésre áll, a Termék mennyisége, típusa, és mérete, a Termék szállításának helye és módja, fizetési mód. Azon Ügyfelek számára, akik nem fogyasztók a Társaság és az adózó azonosító száma is szükségesek.
C)        Az ügyfél kiválasztja az Eladó által rendelkezésre bocsátott szállítási módok egyikét.
D)        Az Ügyfél kiválaszthatja az Ár és a szerződés teljesítésének minden egyéb, a Rendelési adatlapon feltüntetett költségének fizetési módozatát.
E)        Az Ügyfél az Eladónak megrendelést küld (megrendelést ad le) az erre a célra kialakított Webáruház funkció segítségével („Rendelés véglegesítése” gomb). Az Ügyfél a rendelés lezárását megelőzőleg fogadja el, hogy az ÁSZF elolvasása megtörtént, valamint az adatkezeléssel kapcsolatos információkat is elolvasta.
F)         Az Ügyfél a Rendelést az erre a célra kialakított Webáruház funkció segítségével („Rendelés véglegesítése” gomb) küldi el, amivel az Ügyfél elfogadja a Szabályzatot, és ami az Ügyfélre nézve fizetési kötelezettséget keletkeztet, amennyiben az Eladó a megrendelést visszaigazolja.
G)        A megrendelés benyújtásakor a „Rendelés véglegesítése” gomb megnyomásáig az Ügyfélnek lehetősége van arra, hogy a bevitt adatokat a „kosár” panelen manuálisan módosítsa egy adott elem hozzáadásával vagy eltávolításával a Kosárból.
 
7.         Az Adásvételi Szerződés megkötésének visszaigazolási eszközei a távközlés egyéb módjaival, beleértve a telefonos kommunikációt:
 
A)        Az Eladónak elektronikus üzenetet kell küldenie az Ügyfélnek a javasolt Adásvételi Szerződés tartalmának megerősítésére.
B)        Az Ügyfél elküldi a Megrendelést az Eladónak arra az e-mail címére, amelyről megkapta a fenti 4.A) pont szerinti megerősítést.
C)        Az az Ügyfél, aki nem rendelkezik fiókkal, és nem fogadta el korábban a Szabályzatot, az köteles áttekinteni elfogadni a Szabályzatot.
 
8.           Adásvételi Szerződés megkötése telefonon, e-mailben, ügyfélszolgálattal történők kapcsoatbalépéssel
Ha az Adásvételi Szerződés más távollévők közötti eszköz – beleértve a telefont is – útján, a Fogyasztó kezdeményezésére jön létre, a fenti 7. pontban említettek kivételével az alábbi szabályok alkalmazandók, tekintettel az ügy egyedi körülményeire és a felhasznált kommunikációs eszközökre is. Az Eladó a megrendelésre válaszüzenetet küld az Ügyfél által megadott e-mail címre, amelyben tájékoztatja az Ügyfelet a megrendelés átvételének megerősítéséről és az ellenőrzés megkezdéséről. A megrendelés jóváhagyását követően az Eladó indokolatlan késedelem nélkül üzenetet küld az Ügyfélnek a megadott e-mail címre az alábbiakról
A)        A megrendelésben megjelölt Termékekre vonatkozó egy vagy több egyedi ajánlat elfogadásának és az Adásvételi Szerződés létrejöttének megerősítése (az üzenetben megjelölt Termékekre vonatkozó Megrendelés elfogadása); vagy
B)        tájékoztatás arról, hogy a Megrendelésben benyújtott valamennyi termékekre vonatkozó ajánlatot a 9.D. pontban megjelölt okok miatt nem lehetett elfogadni (fizetés elmulasztása); vagy
C)        a 11.F. pontban említett információk az olyan Ügyfél számára, akire a 11.E. pont vonatkozik (a csomag összegyűjtése nélkül).
VII. Az Adásvételi Szerződés az ajánlat(ok) visszaigazolásának időpontjában – vagyis akkor, amikor az Ügyfél kézhez veszi a 9. pontban hivatkozott üzenetet – jön létre az abban megnevezett Termékek körében. Az Eladó a Megállapodás feltételeiről megerősítést küld az Ügyfélnek az Ügyfél által megadott e-mail címre.
Ha a megrendelésben leadott ajánlatok közül egy vagy az összes nem elfogadható, az Ügyfélszolgálat felveszi a kapcsolatot az Ügyféllel annak érdekében, hogy:
A) Tájékoztassa az Ügyfelet arról, hogy nem lehet elfogadni a megrendelés keretében leadott ajánlatokat az adásvételi szerződés megkötésére; vagy
B) Az Ügyfél visszaigazolja, hogy fenntartja a megrendelést azon részében, amellyel kapcsolatban az Eladó beleegyezett abba, hogy elfogadja az Adásvételi Szerződés megkötésére vonatkozó ajánlatot. Ekkor az Ügyfél törölheti a teljes Rendelést (az összes ajánlatra kiterjedően), ami nem érinti a szerződéstől való elállási jogát. Ha az Ügyfél törli a megrendelést, az mentesíti az Eladót a teljesítésre vonatkozó kötelezettség alól.
Abban az esetben, ha nem lehet elfogadni a megrendelésben benyújtott ajánlatot vagy ajánlatokat, az Ügyfélszolgálat által meghatározott Termékek körén belül nem lehet megkötni az Adásvételi Szerződést, és az Eladó legkésőbb 14 napon belül visszatéríti az Ügyfélnek az általa teljesített kifizetéseknek azt a részét, amelyek tekintetében nem jött lére az Adásvételi Szerződés. A Szabályzat 12.F pontjának rendelkezései ebben az esetben megfelelően alkalmazandók.
Az Eladó SMS-ben, e-mailen vagy telefonon értesítheti az Ügyfelet a Megrendelés státuszáról.
Az Eladó arra törekszik, hogy biztosítsa az összes Termék elérhetőségét és az Adásvételi Szerződés teljesítését. Abban az esetben, ha a teljesítés lehetetlenné válik, és a jogszabályok által meghatározott egyéb helyzetekben, a Polgári Törvénykönyv vonatkozó rendelkezései (különös tekintettel annak, a szerződés teljesítésének lehetetlenülésére vonatkozó 6:179. – 6:182. §§ rendelkezései) irányadóak.
A Megrendelés összértéke magában foglalja az Árat, szállítási költségeket és az Ügyfél által kiválasztott, opcionálisan fizetett szolgáltatásokért egyéb költségeket. Az Eladó saját belátása szerint meghatározhatja azt a minimális küszöbértékű Megrendelést, amely felett a Terméket ingyenesen szállítja. A Megrendelés benyújtása során, beleértve azt is, amikor az Ügyfél kifejezi szándékát, hogy aláveti magát az Adásvételi Szerződés rendelkezéseinek, az Ügyfelet tájékoztatni kell a Megrendelés tárgyát képező Termék teljes áráról, beleértve az adókat, valamint a szállítási költségekről (beleértve a szállítási, kézbesítési és postai díjakat), valamint egyéb költségekről, és ha az összeg nem állapítható meg.
A Webáruházban érvényes Promóciók nem vonhatók össze, kivéve, ha a Promóció maga kifejezetten másként rendelkezik.
 
9.         Fizetési módok, feltételek és mulasztások

A)        A szezonális.hu weboldalon megrendelni kívánt termékek vételárának teljesítését jelenleg banki átutalással, bankkártyás fizetésselutánvételes fizetéssel lehet, illetve személyes átvétel esetén készpénzben is lehet rendezni. Rendelés esetén az előre leegyeztetett információk alapján a Szezonális Médiareklám és Kereskedelmi Kft elkészíti és e-mailben elküldi a vásárló részére rendelésének a visszaigazolását, ami minden esetben tartalmazza a szállítási és a csomagolási költségekkel megnövelt fizetendő vagy utalandó árat.
Banki átutalás: A vevő a rendelésének visszaigazolásában található „utalandó összeg”-et kell a Szezonális Médiareklám és Kereskedelmi Kft. számlájára elutalni (Bankszámlaszám: 10700309-70269255-51100005). A közleményben jelölje meg a rendelésének a sorszámát, vagy a termék nevét.

B)        Bankkártyás fizetés:
 Az integrált bankkártyás rendszerünk biztonságáról a CIB bank által nyújtott biztonságos felület gondoskodik. A biztonságot a vásárlótól bekérendő adatok szétválasztásával alapozza meg. Ennek jellemzője, hogy a tranzakciót minden esetben a vásárló kezdeményezi a webáruház oldaláról, melyen a megrendeléssel kapcsolatos információkat adja meg, a fizetéshez szükséges kártyaadatokat pedig kizárólag a bank VeriSign tanusítvánnyal ellátott, 256 bites TLS titkosítással rendelkező biztonságos fizetőoldalán adja meg. A banki fizetőoldal adattartalmáról a kereskedő nem szerez tudomást, mivel az tőle független és védett internetes oldal. A fizetés befejeztével a vásárló visszatér a kereskedő honlapjára, ahol a kereskedő a vásárlás eredményét jeleníti meg. Háromszereplős eljárással történő fizetés során a vásárló minden egyes alkalommal átkerül a bank fizetőoldalára, a webáruháznak nincs lehetősége automatikusan megterhelni a vásárló kártyáját.


Bankkártyás fizetés lépései

1.     Ön a webáruház oldalán választja ki az árut/szolgáltatás melynek összegét bankkártyás fizetéssel kívánja teljesíteni.
2.     Ezt követően Ön átkerül a CIB Bank biztonságos fizetést garantáló oldalára, ahol a fizetés megkezdéséhez kártyaadatait szükséges kitöltenie.
3.     A kártyaadatok megadását követően a Fizetés gombra kattintva indíthatja el a tranzakciót
4.     A fizetést követően Ön visszatér a webáruház oldalára, ahol a tranzakció eredményéről kap visszaigazolást.
A sikeres tranzakciót követően - ez a bankkártya érvényessége és a fedezet ellenőrzése utáni engedélyezést jelenti -, a CIB Bank elindítja a vásárló kártyájának megterhelését az áru vagy szolgáltatás ellenértékével.

Milyen típusú kártyákkal lehet fizetni?

A VISA és a Mastercard dombornyomott kártyáival, Maestro ill. egyes VISA Electron kártyákkal. A VISA Electron kártyák interneten történő használatának lehetősége a kártyát kibocsátó banktól függ. A CIB által kibocsátott VISA Electron típusú bankkártya használható interneten történő vásárlásra.
Mely bankok kártyái alkalmasak internetes fizetésre?
Minden olyan VISA és Mastercard/Maestro kártyával, mely internetes fizetésre a kártyakibocsátó bank által engedélyeztetve lettek, valamint a kifejezetten internetes használatra hivatott webkártyák.
Lehet-e vásárlókártyákkal fizetni?
Hűségpontokat tartalmazó, kereskedők/szolgáltatók által kibocsátott pontgyűjtő kártyákkal nem lehet interneten fizetni.
Lehet-e co-branded kártyákkal fizetni?
Bármilyen olyan co-branded kártyával lehetséges fizetni, mely internetes fizetésre alkalmas MasterCard vagy VISA alapú kártya.

SIKERTELEN FIZETÉSEK ÉS TEENDŐK
Milyen esetben lehet sikertelen egy tranzakció?

Általában a kártyát kibocsátó bank (tehát ahol az ügyfél a kártyát kapta) által el nem fogadott fizetési megbízás; de bankkártya használat esetében ez lehet olyan okból is, hogy távközlési vagy informatikai hiba miatt az engedélykérés nem jut el a kártyát kibocsátó bankhoz.

Kártya jellegű hiba
A kártya nem alkalmas internetes fizetésre.
A kártya internetes használata számlavezető bank által tiltott.
A kártyahasználat tiltott.
A kártyaadatok (kártyaszám, lejárat, aláíráscsíkon szereplő kód) hibásan lettek megadva.
A kártya lejárt.

Számla jellegű hiba
Nincs fedezet a tranzakció végrehajtásához.
A tranzakció összege meghaladja a kártya vásárlási limitét.

Kapcsolati jellegű hiba
A tranzakció során valószínűleg megszakadt a vonal. Kérjük, próbálja meg újra.
A tranzakció időtúllépés miatt sikertelen volt. Kérjük, próbálja meg újra.
Technikai jellegű hiba

Amennyiben a fizetőoldalról nem tért vissza a kereskedő/szolgáltató oldalára, a tranzakció sikertelen.
Amennyiben a fizetőoldalról visszatért, de a böngésző "back", "reload" illetve "refresh" segítségével visszatér a fizetőoldalra, tranzakcióját a rendszer biztonsági okokból automatikusan visszautasítja.
Mi a teendő a fizetési procedúra sikertelensége esetén?

A tranzakcióról minden esetben generálódik egy tranzakcióazonosító, melyet javaslunk feljegyezni. Amennyiben a fizetési kísérlet során tranzakció banki oldalról visszautasításra kerül, kérjük vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.

Miért a számlavezető bankkal kell felvenni a kapcsolatot a fizetés sikertelensége esetén?

A kártyaellenőrzés során a számlavezető (kártyakibocsátó) bank értesíti az összeget beszedő kereskedő (elfogadó) bankjának, hogy a tranzakció elvégezhető-e. Más bank ügyfelének az elfogadó bank nem adhat ki bizalmas információkat, arra csak a kártyabirtokost azonosító banknak van joga.
Mit jelent az, ha bankomtól azonban SMS kaptam az összeg foglalásáról/zárolásáról, azonban a kereskedő/szolgáltató azt jelzi, hogy sikertelen volt a fizetés?
Ez a jelenség olyan esetben fordulhat elő, ha a kártya ellenőrzése megtörtént a fizetőoldalon, azonban Ön nem tért vissza kereskedő/szolgáltató internetes oldalára. A tranzakció ebben az esetben befejezetlennek, így automatikusan sikertelennek minősül. Ilyen esetben az összeg nem kerül terhelésre kártyáján, a foglalás feloldásra kerül.

BIZTONSÁG

Mit jelent a VeriSign és a 256 bites titkosítású TLS kommunikációs csatorna?
A TLS, a Transport Layer Security elfogadott titkosítási eljárás rövidítése. Bankunk rendelkezik egy 256 bites titkosító kulccsal, amely a kommunikációs csatornát védi. A VeriSign nevű cég teszi lehetővé a CIB Bank-nak a 256 bites kulcs használatát, amely segítségével biztosítjuk a TLS alapú titkosítást. Jelenleg a világ elektronikus kereskedelmének 90%-ában ezt a titkosítási módot alkalmazzák. A vásárló által használt böngésző program a TLS segítségével a kártyabirtokos adatait az elküldés előtt titkosítja, így azok kódolt formában jutnak el a CIB Bankhoz, ezáltal illetéktelen személyek számára nem értelmezhetőek.

A fizetés után figyelmeztetett a böngészőm, hogy elhagyom a biztonsági zónát. A fizetésem biztonsága így garantált?
Teljes mértékben igen. A fizetés folyamata 256-bites titkosított kommunikációs csatornán folyik, így teljesen biztonságos. A tranzakciót követően Ön a kereskedő honlapjára jut vissza, amennyiben a kereskedő oldala nem titkosított, a böngészője figyelmezteti, hogy a titkosított csatornát elhagyta. Ez nem jelent veszélyt a fizetés biztonságát illetően.

Mit jelent a CVC2/CVV2 kód?
A MasterCard esetében az ún Card Verification Code, a Visa esetében az ún. Card Verification Value egy olyan, a bankkártya mágnescsíkján kódolt numerikus érték, melynek segítségével megállapítható egy kártya valódisága. Az ún. CVC2 kódot, mely az Mastercard/Maestro kártyák hátoldalán található számsor utolsó három számjegyében szerepel, az internetes vásárlások során kell megadni.

Mit jelent a Verified by Visa?
A Verified by Visa rendszerben regisztrált Visa kártyabirtokosok jelszót választanak a kártyát kibocsátó banknál, mely segítségével azonosíthatják magukat internetes vásárlás esetén, és amely védelmet nyújt a Visa kártyák jogosulatlan használata ellen. A CIB Bank elfogadja a Verified by Visa rendszer keretein belül kibocsátott kártyákat.

Mit jelent a Mastercard SecureCode?
A Mastercard SecureCode rendszerben regisztrált Mastercard/Maestro kártyabirtokosok jelszót választanak a kártyát kibocsátó banknál, mely segítségével azonosíthatják magukat internetes vásárlás esetén, és amely védelmet nyújt a Mastercard/Maestro kártyák jogosulatlan használata ellen. A CIB Bank elfogadja a Mastercard SecureCode rendszer keretein belül kibocsátott kártyákat.

Mit jelent a UCAF kód?
MasterCard/Maestro kártyák esetén az Ön kártyakibocsátó bankjától esetlegesen kapott egyedi kód. Ha nem kapott ilyet, hagyja üresen a mezőt.
 
C)        Fizetés utánvéttel: Ha a vevő utánvétes fizetési módot választja, abban az esetben a Szezonális Médiareklám és Kereskedelmi Kft. minden esetben utánvétes csomagként adja fel a vásárló számára. Az utánvéttel járó extra díjat a vásárló köteles megfizetni a szállítási információkban található összegek szerint. Kivétel lehet, ha a Szezonális Médiareklám és Kereskedelmi Kft. egyedi megállapodás folyamán másképp nem rendeli vagy ha a vevő eléri a 26.000 Ft-os vásárlási összeg határt.
D)        Ha az Eladó nem kapja meg az ellenértéket az előzetesen fizetési módot választó Ügyféltől (fizetés átutalással, elektronikus fizetéssel vagy hitelkártyás fizetéssel), akkor az Ügyfélszolgálat – többek között e-mail útján – kapcsolatba léphet az Ügyféllel. Ha az Ügyfél a Megrendelés leadását követő 3 napon belül, majd további 2 napon belül nem fizeti meg az ellenértéket, akkor az Ügyfél Megrendelése sikertelennek minősül. Az Ügyfél a Megrendelés elküldését nyugtázó üzenet megérkezéséig anélkül is megszüntetheti a megrendelést, hogy az Ügyfélszolgálat kapcsolatba lépne az Eladóval, ami azonban nem érinti a szerződéstől való elállási jogát.
E)        Ha az Ügyfél a csomag átvételekor történő készpénzes fizetést vagy egyedi begyűjtést választ, az Ügyfél a csomag átvételekor készpénzben köteles fizetni. A Termék átvételének az egy alkalommal meghosszabbított határnapon történő ismételt elutasítása az Adásvételi Szerződés felmondásához vezet. Az Ügyfél a Megrendelést meghatározott határidőn belül visszavonhatja anélkül, hogy következményei lennének, ami nem érinti a szerződéstől való elállási jogát.
F)         Fizetés elmulasztása:
Az elektronikus fizetés vagy bankkártyás fizetés esetén - a megrendelést követő 48 órán belül, nem történik meg a kifizetés, az Ügyfél által a Megrendelés keretében tett ajánlat elfogadásának megtagadását eredményezi. Az Ügyfél a Megrendelés elküldéséről szóló üzenet kézhezvételének időpontjáig azt minden következmény nélkül lemondhatja az Eladóval a Ügyfélszolgálaton keresztül történő kapcsolatfelvétel útján, ami nem érinti a Vevőnek a szerződéstől való elállási jogát – ez azonban nem vonatkozik az Ügyfél specifikációja szerint gyártott vagy az egyéni igényeinek kielégítését szolgáló, kész termékekre.
G)        Amennyiben az Ügyfél az utánvételes fizetést választja, az Ügyfél köteles a fizetést a szállításkor teljesíteni. A termék átvételének megtagadása – a további megfelelő határidő kitűzése ellenére – az adásvételi szerződés felmondásának feltétele. Az Ügyfél a megadott határidőn belül is lemondhatja a megrendelést, anélkül, hogy ennek bármilyen következménye lenne, ami nem érinti a szerződéstől való elállási jogát – ez azonban nem vonatkozik az Ügyfél specifikációja szerint gyártott vagy az egyéni igényeinek kielégítését szolgáló, kész termékekre.
 
10. Szállítási információk
 
A Termék szállítására kizárólag Magyarország területén van lehetőség.

Szállítási határidő: A szállítás minden esetben készletről történik. A szállítási idő 1-5 munkanapig terjedhet annak függvényében, hogy milyen szállítási megoldást választ a vásárló. 
 
Szállítási költségek: A Szezonális Médiareklám és Kereskedelmi Kft. a vásárló igényének megfelelő segít a legoptimálisabb fogyasztói szállítási szolgáltatást kiválasztását a vásárlói számára. Az egyeztetés e-mailben, vagy telefonon történhet. Jelenleg a posta, illetve a Foxpost szolgáltatásai közül tud választani a vásárló. A szezonális.hu oldalon megjelent szállítási díjszabások, előre utalásos teljesítésre vonatkoznak. Minden utánvételes szolgáltatásra extra utánvételi díjat számol fel. Jelenleg a továbbiakban említett szállítási szolgáltatások elérhetőek a feltüntetett díjakon.

Aktuális szállítási árak 2023.04.14-től visszavonásig érvényesek.

Előre utalás esetén:

Foxpost csomagautomata: 1.190 Ft
Foxpost házhozszállítás: 1.990 Ft 
Postán maradó: (egyéni kérésre egyeztetést követően megoldható)
Posta csomagautomata: 1.190 Ft (egyéni kérésre megoldható)
Posta házhozszállítás: 1.990 Ft

Utánvétes küldemény esetén:

Utánvétes szállítás esetén a megadott szállítási díjakhoz +500 Ft kerül felszámításra
 
Szolnokon, személyes átvétel esetén a kiszállítás DÍJMENTES 

A fent említett szállítási díjakat és a csomagolási díjakat a Szezonális Médiareklám és Kereskedelmi Kft elengedi abban az esetben, ha valaki 26.000 Ft felett vásárol. A Szezonális Médiareklám és Kereskedelmi Kft. jogában áll szállítási és csomagolási díjat egyedi megállapodás keretein belül csökkenteni vagy teljes mértékben elengedni.
 
Kiszállítás menete: A foxpost illetve a posta szállátás munkanapokon 9-17 óra között történik. A kézbesítés várható időpontjáról a futárszolgálat e-mailben tájékoztatást küld.
Amennyiben módosítani kell az időpontot,  illetve fennakadások vannak a küldeménnyel az alábbi számokon lehet érdeklődni: Magyar Posta (06 1 333 7777 vagy ugyfelszolgalat@posta.huFoxpost (06 1 999 0369 vagy az info@foxpost.hu illetve a foxpost házhoz szállító  partnere kapcsolatban pedig az expressone +36 1 877 7400 vagy az ugyfelszolgalat@expressone.hu)
11.       A Szolgáltatásra vonatkozó megállapodás megszüntetése és szabályzat módosítása
A)        Az Eladó az alábbi lényeges körülmények bekövetkezése, fennállása esetén egyhónapos felmondási idővel bármikor felmondhatja a Szolgáltatási Szerződést vagy bármely más licencszerződést (taxatív felsorolás):
1. A jogi környezet olyan megváltozása, amely érinti az Ügyfél és az Eladó által kötött megállapodásban meghatározott kölcsönös jogokat és kötelezettségeket, vagy bírósági ítéletek, határozatok, vagy az adott területtel foglalkozó testületek, illetve szervek által kibocsátott ajánlások eredményeképpen a fenti rendelkezések értelmezése megváltozik vagy;
2. A szolgáltatásnyújtás módjának kizárólag technikai vagy technológiai okokból történő megváltozása (különösen a jelen Szabályzatban megjelölt műszaki követelmények frissítése);
3. A Szabályzat hatálya alá tartozó szolgáltatások nyújtásának vagy hatályának oly módon történő megváltoztatása, hogy a Szolgáltató új szolgáltatásokat vezet be, illetve megváltoztatja vagy visszavonja a Szabályzat hatálya alá tartozó meglévő funkciókat vagy szolgáltatásokat.
B)        Az 1. bekezdés tartalmától függetlenül, tekintettel arra, hogy az Eladó különös gondot fordít az Ügyfelek személyes adatainak védelmére és arra, hogy ésszerű időn túl ne kezelje az adataikat, az Eladó azonnali hatállyal felmondhatja a Szolgáltatásnyújtásra irányuló Szerződést, ha az Ügyfél megszakítás nélkül legalább 3 évig nem fejt ki aktivitást a Webáruházban.
C)        A szolgáltató fenti (A-B) pontban meghatározott nyilatkozata az Ügyfél által a Fiók létrehozása, illetve Megrendelés leadása során megadott e-mailcímre, ha pedig az Eladónak nem áll rendelkezésére az Ügyfél e-mail címre, akkor az Alkalmazásban szereplő értesítéssel történik.
D)        Az Eladó hétnapos felmondási idővel felmondhatja a Szolgáltatási Szerződést vagy bármely más licencszerződést, vagy megtagadhatja a Webáruház további használatát (az Alkalmazáson keresztül is), továbbá a Rendelések leadását, valamint fontos okokból korlátozhatja a hozzáférést a Tartalomhoz, abban az esetben, ha az Ügyfél megsérti a jelen Szabályzat a 3. "ügyfél köteles különösen" résznél található pontok egyikét.
E)        Fontos okok miatt, azaz abban az esetben, ha az Ügyfél súlyosan megsérti e Szabályzatot, ha az Ügyfél megsérti a Szabályzat 3.ügyfél köteles különösen résznél  található f) vagy g) pontját, az Eladó - a további károk elkerülése érdekében – nem köteles elfogadni az Ügyfél ajánlatát bizonyos fizetési vagy kézbesítési formákra vonatkozóan. Ez a rendelkezés alkalmazandó, tekintet nélkül arra, hogy az Ügyfél milyen adatokat ad meg a Megrendelés benyújtásakor, különösen akkor, ha az Ügyfél megsérti a 3/I-es.  "ügyfél köteles különösen" Szabályzat) pontját.
F)         Abban az esetben, ha az Ügyfél másik egrendelést ad le, és valamely fizetési vagy szállítási módot választ, az Eladó azt az Ügyfelet, akire a fenti E. pontban foglalt rendelkezés alkalmazandó, e-mailen értesíti a Szabályzat súlyos megsértéséről és az adott fizetési vagy kézbesítési móddal kapcsolatos ajánlat elutasításáról, valamint az ehelyett javasolt fizetési vagy szállítási módról. A 9. D. pont rendelkezései ennek megfelelően alkalmazandók.
G)        Az olyan Ügyfél, akire a fenti D-E. pont alkalmazandó, az Eladóval történő előzetes kapcsolatfelvételt követően (Ügyfélszolgálaton keresztül) használhatja a Webáruházat vagy meghatározott fizetési vagy kézbesítési módot, és az Eladó beleegyezhet abba is, hogy az illető a későbbiekben is folytassa a Webáruház, illetve meghatározott fizetési vagy szállítási mód használatát
H)        A felek közötti szerződés a jelen Szabályzatban és Mellékleteiben foglaltak szerinti általános tartalommal jön létre.
I)          A Szabályzat módosítása esetén a Szolgáltató a Szabályzatok egységes szövegét a Webáruházban közzéteszi és elküldi az Ügyfélnek, az általa a Szolgáltatási Szerződés megkötése során megadott e-mail címre. A Felek ezt az elektronikus kommunikációs eszközök megváltoztatásával kapcsolatos megfelelő tájékoztatásként fogadják el, amely lehetővé teszi, hogy az Ügyfél megismerhesse annak tartalmát. Ha az Eladó nem rendelkezik az Ügyfél e-mail címével, a Szabályzat módosításáról szóló üzenetet az Alkalmazás keresztül értesíti az Ügyfelet.
J)         A Szabályzat módosítása a változtatási értesítés elküldésétől számított 14 nappal lép hatályba. Azok az Ügyfelek, akik Szolgáltatási Szerződést kötöttek, azaz Fiókkal rendelkeznek, a Szolgáltatási Szerződést a Szabályzat módosításáról szóló értesítéstől számított 14 napon belül felmondhatják. A Szabályzat módosítása nem érinti az Ügyfél és az Eladó által a Szabályzat módosítása előtt megkötött Adásvételi Szerződést.
 
12.       A kellékszavatosság és jótállás
 
Ha az értékesített Termékkel összefüggésben hibás teljesítés történik, az Eladó az Ügyféllel szemben a Polgári Törvénykönyv rendelkezései, különösen a 6:159-6:167. §§ (kellékszavatosság) és a 6:175-6:176. §§ (jogszavatosság) szerint felel.
A Webáruházban bemutatott termékekre a gyártó vagy forgalmazó is vállalhat önkéntes jótállást. Ezen önkéntes jótállás (garancia) részletes feltételeit és időtartamát a jótállást vállaló személy által kibocsátott és a Termékhez mellékelt garanciajegyen kell feltüntetni. A Polgári Törvénykönyv alapján a termékek gyártója termékszavatosság vállalására is köteles.
A jogosult kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított egy év alatt, fogyasztóval kötött szerződés esetén 2 év alatt évül el. A gyártót termékszavatosság az adott termék általa történő forgalomba hozatalától számított 2 évig terheli. E határidő eltelte jogvesztéssel jár. A vásárlást követő 1 éven belül a Polgári Törvénykönyv alapján az Eladó ellenkező bizonyításáig vélelmezni kell, hogy a termék hibája gyártási eredetű.
Az Eladó a Terméket köteles hibától mentesen átadni az Ügyfélnek.
Az Ügyfél minőségi kifogását írásban, a következő postacímre: Szezonális Médiareklám és Kereskedelmi Kft 5000 Szolnok Meggyes László utca 15 vagy e-mailen az ugyfelszolgalat@szezonalis.hu e-mail címre nyújthatja be. Ha a kifogás a Termékre vonatkozik, a Terméket is tanácsos mellékelni a kifogáshoz, hogy az Eladó megvizsgálhassa azt. Ha az eladott Termék hibás, az Ügyfél –a Polgári Törvénykönyv vonatkozó rendelkezéseiben meghatározott fenntartásokkal és elvekkel összhangban – jogosult:
A)        kijavítást vagy kicserélést igényelni, kivéve, ha a választott kellékszavatossági jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az az eladónak - másik kellékszavatossági igény teljesítésével összehasonlítva - aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a kellékszavatossági jog teljesítésével az ügyfélnek okozott érdeksérelmet; vagy
B)        az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, - azzal a kivétellel, hogy - a hibát az eladó költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy a szerződéstől elállhat, ha az eladó a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének a vonatkozó jogszabályokban rögzített feltételekkel nem tud eleget tenni, vagy ha az ügyfélnek a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. A kijavítást vagy kicserélést - a dolog tulajdonságaira és az ügyfél által elvárható rendeltetésére figyelemmel - megfelelő határidőn belül, az ügyfél érdekeit kímélve kell elvégezni. A Fogyasztó és vállalkozás közötti - ingó dolognak minősülő áru adásvételére, digitális tartalom szolgáltatására vagy digitális szolgáltatások nyújtására irányuló - szerződés esetén a fogyasztó kellékszavatossági jogai gyakorlása keretében a hibát a kötelezett költségére maga nem javíthatja ki, illetve mással sem javíttathatja ki azt.
 
Az Ügyfélnek a kifogásban javasolt feltüntetnie az alábbi információkat:
(1) a panasz tárgyát érintő információk és körülmények, különösen a hiba előfordulásának jellege és időpontja;
(2) határozott kérelem arra, hogy az Eladó gondoskodjon arról, hogy a Termék megfeleljen az Adásvételi Szerződésnek, az Ügyfél Árcsökkentést kér, vagy el kíván állni az Adásvételi Szerződéstől; és
(3) az Ügyfél kapcsolattartási adatai - ez megkönnyíti és felgyorsítja a kifogás kezelését az Eladó részéről. Az előző mondatban megadott szempontok mindössze ajánlások, és elmaradásuk nem érinti a kifogás elintézését.
Az Eladó az Ügyfél kifogását azonnal, de legkésőbb a beérkezés napjától számított 5 napon belül köteles kezelni. Amennyiben az Ügyfél kicserélést vagy a hiba kijavítását kérte, vagy Árcsökkentést kért és megjelölte azt az összeget, amelyre az árat csökkenteni szeretné, és az Eladó 5 napon belül nem foglalt állást a kifogással kapcsolatban, a kifogás indokoltnak tekintendő.
Ha a kifogás Eladó általi elintézéséhez vagy a szavatossági igény érvényesítéséhez a Terméket át kell adni az Eladónak, akkor a Terméket az Eladó költségére a Foxpost csomagautomaták használatával díjmentesen igényelhetők. Amennyiben nem megoldható az adott településen lévő automata hiányában, abban az esetben az ugyfelszolgalat@szezonalis.hu e-mail címen történő kapcsolatba lépést és egyeztetést követően, gondoskodik a csomag begyűjtéséről.
Ha a kifogás Eladó általi elintézéséhez vagy a szavatossági igény érvényesítéséhez és a terméket át kell adni az Eladónak, akkor vegye fel az ügyfélszolgálattal a kapcsolatot emailben: ugyfelszolgalat@szezonalis.hu vagy telefonon: +3620/555-6700
Egyes termékek esetében, melyeknek vételára meghaladja a 10.000 forintot, Eladó köteles a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján jótállást biztosítani a termékre: a Fogyasztónak minősülő Vásárlónak. A jótállás időtartama 1-3 évig terjed a termék árától függőeni:
− 100.000 Ft vételár alatt: 1 éves jótállási idő
− 100.001-250.000 Ft vételár között 2 éves jótállási idő
− 250.000 Ft vételár felett 3 éves jótállási idő
A kötelező jótállás hatálya alá tartozó termékek kínálatunkban jellemzően a fenti árnál drágább napszemüvegek, szemüvegek, órák.
C) Ha a fogyasztó a kötelező jótállás hatálya alá tartozó fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, az Eladó nem hivatkozhat a Polgári Törvénykönyv aránytalan többletköltségéről szóló rendelkezésére, hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza. A kötelező jótállás hatálya alá tartozó termékek esetében a jótállás a vásárlás (webshopban vásárolt termék esetében a termék átadása, átvétele) vagy a beüzemelés napjával kezdődnek. A fogyasztási cikk kijavítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a javításra átadás napjától kezdve azzal az idővel, amely alatt a fogyasztó a fogyasztási cikket a hiba miatt rendeltetésszerűen nem használhatta.
− Ha a jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk első alkalommal történő javítása során az Eladó megállapítja, hogy a fogyasztási cikk nem javítható, a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában az Eladó köteles a fogyasztási cikket nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, az Eladó köteles a fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton – az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán – feltüntetett vételárat nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.
− Ha a jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk három alkalommal történő kijavítást követően ismét meghibásodik – a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában –, valamint ha a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:159. § (2) bekezdés b) pontja alapján a fogyasztó nem igényli a vételár arányos leszállítását, és a fogyasztó nem kívánja a fogyasztási cikket a vállalkozás költségére kijavítani vagy mással kijavíttatni, az Eladó köteles a fogyasztási cikket nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk kicserélésére nincs lehetőség, az Eladó köteles a fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton – az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán – feltüntetett vételárat nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.
− Ha a fogyasztási cikk kijavításra a kijavítási igény Eladó részére való közlésétől számított harmincadik napig nem kerül sor, – a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában – az Eladó köteles a fogyasztási cikket a harmincnapos határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, az Eladó köteles a fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton – az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán – feltüntetett vételárat a harmincnapos kijavítási határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.
 
13.       Elállási Jog
A)           A fogyasztó, aki távollévők közötti szerződést kötött, 100 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, mely esetben kizárólag a jogszabályban meghatározott költségek megfizetésére kötelezhető (ez a rendelkezés meghosszabbítja a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Kormányrendelet 20. § (2) bekezdésében foglalt 14 napos elállási időszakot). A határidőt megtartottnak kell tekinteni, ha a fogyasztó a határidő lejárta előtt elküldi az elállási szándékra vonatkozó nyilatkozatát az Eladónak. A fogyasztó bármilyen egyértelmű nyilatkozata, amelyben kifejezi az Adásvételi Szerződés megszüntetésére irányuló szándékát, elállásnak tekintendő. Az elállásról szóló nyilatkozat például elküldhető:
1. írásban az Szezonális Médiareklám és Kereskedelmi kft 5000 Szolnok Meggyes László utca 15
2. elektronikus formában az ugyfelszolgalat@szezonalis.hu e-mail címre;
3. e Szabályzat 1. Letölthető dokumentum alatt található elállási minta felhasználásával.
Elállási nyilatkozatminta: LETÖLTHETŐ MINTADOKUMENTUMOK
B)           fogyasztó felhasználhatja az elállásra rendszeresített mintát, de ez nem kötelező.
C)           A fogyasztó elállási joga a Termék fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napján kezdődik. A fogyasztó elállási jogát gyakorolhatja már a megrendelés és a kiszállítás közötti időszakban is. Az elállás olyan Adásvételi Szerződés esetén, amely
1. Több Termék adásvételéről rendelkezik, ha az egyes Termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott Terméknek, több tételből vagy darabból álló Termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,
2. szerint a Terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak
3. az átvételének napjától gyakorolható
D)           A távollévők közötti megállapodástól történő elállás esetén a megállapodást úgy kell tekinteni, hogy az létre sem jött
E)           Az eladó haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított 14 napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is (azonban ha a fogyasztó kifejezetten a Webáruházban elérhető legkevésbé költséges fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, a vállalkozás nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket).
F)           Az Eladó a fogyasztónak visszajáró összeget a fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. A fogyasztó kifejezett beleegyezése alapján az Eladó a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a fogyasztót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti. Az Eladó mindaddig visszatarthatja a visszajáró összeget, amíg a fogyasztó a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. Nem illeti meg az Eladót a visszatartás joga, ha vállalta, hogy a terméket maga fuvarozza vissza.
G)          A fogyasztó köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni, illetve a vállalkozásnak vagy a vállalkozás által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni kivéve, ha a vállalkozás vállalta, hogy a terméket maga fuvarozza vissza. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a fogyasztó a terméket a határidő lejárta előtt elküldi. A fogyasztó ingyenesen visszaküldheti a terméket elsődlegesen a Foxpost online felületén megadott módon a csomagautomatákat használva vagy az automata nem elérhető az Ügyfél élőhelyén abban az esetben az előre az ügyfélszolgálaton rendezett módon a Szezonális Médiareklám és Kereskedelmi Kft által kiszervezett begyűjtésin módon. Kérjük, amennyiben csak lehetséges, mutassa be a Termék megvásárlását igazoló számlát.
H)           A fogyasztó csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel. Eladó fenntartja magának a jogot, hogy az esetlegesen a működés megállapításához szükséges használatot meghaladó értékcsökkenés mértékét meghatározza. Fogyasztó joga ettől függetlenül fennáll arra vonatkozóan, hogy az értékcsökkentés mértéke kapcsán polgári peres eljárást kezdeményezzen
I)            A fogyasztó a Termék visszaküldésének csak a közvetlen költségét viseli. Az Eladó promóciós akció keretében javasolhatja a fogyasztónak, hogy az Eladó a fogyasztó által visszaküldendő termékeket maga veszi át a fogyasztótól.
J)            A távollévők közötti szerződéstől való elállási jog az alábbi megállapodásokkal kapcsolatban nem illeti meg a fogyasztót:
 
(1) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti; (2) olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a vállalkozás által nem befolyásolható, az elállásra meghatározott határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ; (3) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak; (4) romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében; (5) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza; (6) olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel; (7) olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor; (8) olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából (ebben az esetben az elállási jog a fogyasztó által kifejezetten kért szolgáltatásokon és a karbantartás vagy a javítás elvégzéséhez felhasznált cserealkatrészeken felül kínált szolgáltatásokra vagy Termékekre kiterjed); (9) lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta; (10) hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével; (11) nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében; (12) lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki; (13) a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállási jogát
 
K)           Az Eladó egy ideiglenes promóciós kampány részeként megadhatja az Ügyfél számára a jogot, hogy az (1) bekezdésben említett esetekben meghatározott határidőn belül elálljon a szerződéstől a fenti 1. bekezdés b) pontja vagy a 11. bekezdés szerint.
 
L)           A szerződéstől való elállás esetén a Fogyasztó köteles tartózkodni a digitális tartalom vagy a digitális szolgáltatás használatától, és attól, hogy ezeket harmadik felek számára elérhetővé tegye.
 
14.       Visszaküldés

Minden vásárlónak lehetősége van több visszaküldési opcióból választani. Ezekről megvásárolt termék(ek) mellé csatolt dokumentumon is tájékozódhat. 

Fontos, hogy a legtöbb visszaküldési mód költsége a vevőt terhelik! Azért, hogy ne csak a legdrágább módon lehessen visszaküldeni a termékeket, ezért biztosítunk lehetőségen a Postai csomagautomatában történő visszaküldésre.
Felhívjuk tisztelt Ügyfelek figyelmét, hogy portós, utánvételi díjat követelő küldeményt nem áll módjába a Szezonális Médiareklám és Kereskedelmi Kft átvenni!

Díjmentes visszaküldés: 

Vásároljon bizalommal. Most már a visszaküldés díjmentes foxpost csomagautomaták használatával, függetlenül attól, hogy melyik szolgáltatáson keresztül történt a kiszállítás

Regisztráljon / vagy ha már regisztrált a Foxpost oldalán akkor lépjen be a saját profiljába. 
1. A csomagküldés menüpont alatt keresse meg a visszaküldést menüpontot.

2.Válassza ki, hogy kitől rendelte a csomagot Foxpost csomagautomatába vagy egyéb módon átvett csomag. 
2.a Ha csomagautomatába kapta a csomagot adja meg a nyitókódot, és egy új kód generálódik az Ön számára amit a csomagautomatánál tud megadni a feladáskor.
2.b. Ha az egyéb módon átvett csomagot választja, akkor keresse majd válassza ki a listából a " Szezonalis.hu " webáruházat. Ezt követően meg kell adnia a csomag méretét. Ezt követően adja meg a visszaküldésének az okát és az áru jellegét. Ezt követően a " Csomag visszaküldése " gomb lenyomásával generált kóddal tudja feladni a Foxpost csomagautomatánál a terméket.
 
Panaszkezelés, jogorvoslat, felügyeleti szervek
Panasszal, szavatossági vagy jótállási igénnyel kapcsolatban a Szezonális Médiareklám és Kereskedelmi Kft. ügyfélszolgálata áll a vevők rendelkezésére. E-mail ugyfelszolgalat@szezonalis.hu Levelezési cím: 5000 Szolnok Meggyes László utca 15. Telefon: +3620/555-6700
A vevő a fent említett elérhetőségek egyikén jelentheti be igényét, melyet a Szezonális Médiareklám és Kereskedelmi Kft. a lehető legrövidebb időn belül elbírál. Amennyiben a fogyasztó jogainak megsértését, észleli jogosult panasszal fordulni a lakhelye szerint illetékes kormányhivatalhoz, mint a fogyasztóvédelmi hatósághoz vagy lakóhelye, vagy a szolgáltató székhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő Békéltető Testülethez. A Szezonális Médiareklám és Kereskedelmi Kft-t békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.
 
BÉKÉLTETŐ TESTÜLETEK ELÉRHETŐSÉGEI
 
Békés Vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület
 
Címe: 5601 Békéscsaba, Penza ltp 5. Telefonszáma: (66) 324-976, 446-354, 451-775 E-mail: bmkik@bmkik.hu
 
 Jász-Nagykun-Szolnok Vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület
 
 Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8. Telefonszáma: 06-20/373-2570 E-mail: bekeltetotestulet@iparkamaraszolnok.hu
 
Bács-Kiskun Vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület
 
Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4. Telefonszáma: (76) 501-525, 501-532 Mobiltelefonszáma: 06-70/938-4765 E-mail: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu
 
Komárom-Esztergom Vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület
 
Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36. Telefonszáma: (34) 513-010 E-mail: kemkik@kemkik.hu
 
Baranya Vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület
 
Címe: 7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36. Telefonszáma: (72) 507-154 E-mail: info@baranyabekeltetes.hu
 
Nógrád Vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület
 
Címe: 3100 Salgótarján, Mártírok útja 4. Telefonszáma: (32) 520-860 E-mail: nkik@nkik.hu
 
Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület
 
Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1. Telefonszáma: (46) 501-090 E-mail: bekeltetes@bokik.hu
 
Pest Vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület
 
Címe: 1055 Budapest, Balassi Bálint u. 25. 4/2. Telefonszáma: (1) 792-7881 E-mail: pmbekelteto@pmkik.hu Honlap cím: www.panaszrendezes.hu
 
Budapest Főváros Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület
 
Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. Pf.: 1253 Budapest, Pf.: 10. Telefonszáma: (1) 488-2131 E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu
 
Somogy Vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület
 
Címe: 7400 Kaposvár, Anna utca 6. Telefonszáma: (82) 501-000 E-mail: skik@skik.hu
 
Csongrád-Csanád Vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető
 
Testület Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12. Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék E-mail: bekelteto.testulet@csmkik.hu
 
Szabolcs-Szatmár-Bereg Vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület
 
Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2. Telefonszáma: (42) 311-544, 420-180 E-mail: bekelteto@szabkam.hu
 
Fejér Vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület
 
Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6. Telefonszáma: (22) 510-310 E-mail: bekeltetes@fmkik.hu
 
Tolna Vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület
 
Címe: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25. Telefonszáma: (74) 411-661 E-mail: kamara@tmkik.hu
 
Győr-Moson-Sopron Vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület
 
Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a. Telefonszáma: (96) 520-217 E-mail: bekelteto.testulet@gymsmkik.hu
 
Vas Vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület
 
Címe: 9700 Szombathely, Rákóczi Ferenc utca 23. Telefonszáma: (94) 312-356 E-mail: pergel.bea@vmkik.hu
 
Hajdú-Bihar Vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület
 
Címe: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15. Telefonszáma: (52) 500-745 Mobiltelefonszáma:06-30/958-8719 E-mail: bekelteto@hbkik.hu,nemes.brigitta@hbkik.hu
 
Veszprém Vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület
 
Címe: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. Telefonszáma: (88) 814-111, 814-121 E-mail: info@bekeltetesveszprem.hu
 
Heves Vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület
 
Címe: 3300 Eger, Faiskola út 15. Telefonszáma: (36) 416-660 E-mail: bekeltetes@hkik.hu
 
Zala Vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület
 
 Címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24. Telefonszáma: (92) 550-513 E-mail: zmbekelteto@zmkik.hu
 
Online vitarendezés
Az online vásárolt termékekkel kapcsolatban felmerült panasz esetén az Európai Bizottság által létrehozott platformon (www.ec.europa.eu) keresztül kezdeményezheti vitás ügyének bírósági úton kívüli rendezését. Az online vitarendezési platformon az űrlap kitöltésével nyújthatja be panaszát. Az űrlaphoz célszerű csatolni minden dokumentumot, mely panaszát alátámasztja    
 
15.       Vegyes rendelkezések
A szezonalis.hu oldalon megjelent tartalom (termékleírás, szöveg, kép, grafika stb.) szellemi alkotásnak minősül, így szerzői jogvédelem alatt áll, a szerzői jog jogosultja a Szezonális Médiareklám és kereskedelmi Kft. Bármely tartalom engedély nélküli másolása, sokszorosítása vagy egyéb módon történő felhasználása a szerzői jog megsértésének minősül, így az tilos. A Szezonális Médiareklám és Kereskedelmi Kft a szezonalis.hu weboldal üzemeltetője kizárja a felelősségét a webáruház használói által kifejtett bármely magatartásért, vagy az oldal használata során felmerülő bármely kárért. A webáruház használója saját magatartásáért teljes mértékben és kizárólagosan felelősséget vállal. A Szezonális Médiareklám és Kereskedelmi Kft. fenntartja a jogot, hogy a jelen ÁSZF-et bármikor egyoldalúan módosítsa. A módosított rendelkezések az azok hatályba lépést követően leadott megrendelésekre alkalmazandók. Az ÁSZF egyes rendelkezéseinek érvénytelensége nem érinti az ÁSZF érvénytelenségi okkal nem érintett egyéb rendelkezéseinek érvényességét. Jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2011. évi CVIII. törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) kormányrendelet rendelkezései az irányadók.
 
Hozzáadás a kosárhoz, kérem várjon
Kosár mentése
Kosárba