30.000 Ft felett ingyenes kiszállítás

100 % pénzvisszafizetési garancia

24/7 ügyfélszolgálat

Általános szerződési felételek


Szezonális Médiareklám és Kereskedelmi kft.
 
Általános Vásárlási Feltételek (utolsó módosítás: 2020.07.17)
 
Céges adatok
 
Telefonon: +3620/555-6700
Email: ugyfelszolgalat@szezonalis.hu 
Székhely: Szezonális Médiareklám és Kereskedelmi Kft. 5000 Szolnok Meggyes László utca 15
Adószám: 23726097-1-16
Szolnoki Törvényszék Cégbíróság Cg: 16-09-013785
Számlatulajdonos: Szezonális Médiareklám és Kereskedelmi kft.
Bankszámlaszám: 10700309-70269255-51100005
Számlavezető bank: CIB bank zrt
 
A Szezonális Médiareklám és Kereskedelmi Kft jelenleg alanyi adómentes formában működik, ezért ezen keretein belül történik az alanyi adómentes számlák kiállítása. 

Tárhelyszolgáltató:
 
Cégnév: Kelet-Magyarországi Adatközpont Kft
Székhely: H-5000 Szolnok, Boldog Sándor István körút 4. (Vízügyi Székház) 2.32
Telephely: H-5000 Szolnok, Boldog Sándor István körút 4. (Vízügyi Székház) 2.32
Telefonszám: +3670/364-2297
Postázási cím: H-5000 Szolnok, Boldog Sándor István körút 4. (Vízügyi Székház) 2.32
E-mail: info@kmak.hu
 
1.     Regisztráció
A szezonalis.hu oldalon történő rendeléshez, a pontosabb, precízebb ügymenet érdekében fontos a regisztrációs felület kitöltése. A regisztrációs felület kitöltésével az ügyfél vállalja az adatlap pontjainak hiánytalan és a valóságnak megfelelő adatok megadását (felhasználónév, email cím, név, és egy egyedi jelszó). Az általános szerződési feltételek elolvasását és elfogadását, valamint az oldal által generál biztonsági kód beírását követően a regisztráció gomb lenyomásával teljesül a regisztráció az oldalon. A regisztrációról e-mail tájékoztatást kap megadott email címre. A regisztrációval egyidejűleg az ügyfél hozzájárulhat ahhoz, hogy a Szezonális Médiareklám és Kereskedelmi Kft az időszakos akciós ajánlatokról tájékoztassa hírlevél formájában. A Szezonális Médiareklám és Kereskedelmi Kft. birtokába került információkat, adatokat csak és kizárólag saját célra használja fel. A szezonalis.hu oldalon csak és kizárólag 16. életévüket betöltött személyek regisztrálhatnak, ezért az oldalra történő regisztrációval a vevő úgy nyilatkozik, hogy betöltötte a 16. életévét.
 
 
2.     Rendelés
A szezonális.hu oldalon megjelent ajánlatok mindegyike rendszeresen frissített és karbantartott tartalom. Az ajánlatok böngészése során lehetőség van a termékre történő kattintásra. Ilyenkor megjelenik az adott termék adatlapja, bővebb információja, valamint termék aktuális fogyasztói ára. Az vevő szabadon kosárba helyezheti a terméket, majd a regisztrációt követően kiválaszthatja a kívánt fizetési és postázási elképzeléseit. A regisztráció a használatával csak és kizárólag olyan adatokat kér el a rendszer, ami a további kapcsolattartáshoz és a gördülékeny kiszolgáláshoz szükséges. A rendszer által kért adatok a (Név, e-mail cím és telefonszám, postázási cím). Ha a vevő a regisztráció során megadott címtől eltérő címre kéri a szállítást abban az esetben a Szezonalis.hu ügyfélszolgálatán kell jeleznie az ugyfelszolgalat@szezonalis.hu címen. A leadott rendelést követően, a rendszer haladéktalanul de legkésőbb 48 órán belül automatikus értesítést küld a vásárló rendelés létrejöttéről. Az automatikus értesítő tartalmazza a rendelés összesítője mellett a jótállási és elállási feltételeket. A jótállási és elállási feltételek letölthető formátumban is megtalálható a www.szezonalis.hu oldalon is, ami akár az ÁSZF 6-os pontjában is elérhető. A rendelés visszaigazolásától kezdve a vevőnek fizetési kötelezettsége van a Szezonális Médiareklám és Kereskedelmi Kft. felé. Amennyiben az vásárló azt tapasztalta rendelése 48 órán belül nem kerül visszajelzésre abban az esetben kérjük ellenőrizze az e-mail szolgáltató spam fiókját. Abban az esetben, ha a spam fiókban sem találja a rendelésének a visszaigazolását akkor mentesül a szerződés kötelezettsége alól.  Előfordulhat, hogy a Szezonális.hu megrendelés visszaigazolás ellenére a megrendelt termék készlethiány miatt, vagy más okból később tudja szállítani, vagy egyáltalán nem tudja szállítani. Az oldalon feltűntetett árak magyar forintban értendőek. Az árváltozásnak a jogát a Szezonális Médiareklám és Kereskedelmi Kft. fenntartja, ez azonban nem érinti a már visszaigazolt megrendeléseket. A visszaigazolt megrendelésekre a visszaigazolásban rögzített ár érvényesek.
 
A Szezonális Médiareklám és Kereskedelmi Kft mindent meg tesz annak érdekében, hogy a www.szezonalis.hu felületen mindenkori helyes adatok kerüljenek feltüntetésre. Amennyiben ennek ellenére téves adat, hibás ár kerül megjelenésre például feltűnő értékaránytalanságot mutató ár, a nyilvánvalóan téve, a termék közismert, általános elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleges rendszerhiba miatt megjelenő „0” Ft-os vagy „1” Ft-os árra, akkor a Szezonális Médiareklám és Kereskedelmi Kft nem köteles a terméket a tévesen feltüntetett áron értékesíteni. A Szezonális Médiareklám és Kereskedelmi Kft fenntartja a jogot a tévedésen alapuló megrendelések törlésére, azok teljesítésének megtagadására. A Szezonális Médiareklám és Kereskedelmi Kft. felajánlhatja a vevőnek a helyes és tényleges áron történő teljesítést, melynek ismeretében a vevő elállhat a vásárlási szándékától.

A Szezonális Médiareklám és Kereskedelmi Kft tájékoztatja a vásárlói, leendő vásárlóit, hogy a szerződések nem kerülnek iktatás alá, ezért online felületről nem elérhetőek.
 
3.     Szállítási információk
Szállítási határidő: A szállítás minden esetben készletről történik. A szállítási idő 1-5 munkanapig terjedhet annak függvényében, hogy milyen szállítási megoldást választ a vásárló. Minden olyan késedelemért, ami a szállító cég hibájából adódik azért a Szezonális Médiareklám és Kereskedelmi Kft felelőséget nem vállal.
 
Szállítási költségek: A Szezonális Médiareklám és Kereskedelmi Kft. a vásárló igényének megfelelő segít a legoptimálisabb fogyasztói szállítási szolgáltatást kiválasztását a vásárlói számára. Az egyeztetés e-mailben, vagy telefonon történhet. Jelenleg a posta, illetve a Foxpost szolgáltatásai közül tud választani a vásárló. A szezonális.hu oldalon megjelent szállítási díjszabások, előre utalásos teljesítésre vonatkoznak. Minden utánvételes szolgáltatásra extra utánvételi díjat számol fel. Jelenleg a továbbiakban említett szállítási szolgáltatások elérhetőek a feltüntetett díjakon.

Aktuális szállítási árak 2020.07.22-től visszavonásig érvényesek.

Előre utalás esetén:

Foxpost csomagautomata: 990 Ft
Foxpost házhoz szállítás: 1.490 Ft 
Posta ajánlott küldemény levél 990 Ft
Postán maradó: 1.500 Ft (egyéni kérésre megoldható)
Posta csomagautomata: 990 Ft (egyéni kérésre megoldható)
Posta postán maradó ajánlott küldemény (egyéni kérésre megoldható)

Posta házhoz szállítás: 1.890 Ft

Utánvétes küldemény esetén:

Utánvétes szállítás esetén a megadott szállítási díjakhoz +400 Ft kerül felszámításra
 
Szolnokon, személyes átvétel esetén a kiszállítás DÍJMENTES 

A fent említett szállítási díjakat és a csomagolási díjakat a Szezonális Médiareklám és Kereskedelmi Kft elengedi, ha valaki 30.000 Ft felett vásárol. A Szezonális Médiareklám és Kereskedelmi Kft. jogában áll szállítási és csomagolási díjat egyedi megállapodás keretein belül csökkenteni vagy teljes mértékben elengedni.
 
Kiszállítás menete: A foxpost illetve a posta szállátás munkanapokon 9-17 óra között történik. A kézbesítés várható időpontjáról a futárszolgálat e-mailben tájékoztatást küld.
Amennyiben módosítani kell az időpontot,  illetve fennakadások vannak a küldeménnyel az alábbi számokon lehet érdeklődni: Magyar Posta (06 1 333 7777 vagy ugyfelszolgalat@posta.hu) Foxpost (06 1 999 0369 vagy az info@foxpost.hu illetve a foxpost házhoz szállító  partnere kapcsolatban pedig az expressone +36 1 877 7400 vagy az ugyfelszolgalat@expressone.hu)
 
4.     Fizetés
A szezonális.hu weboldalon megrendelni kívánt termékek vételárának teljesítését jelenleg banki átutalással, bankkártyás fizetésselutánvételes fizetéssel lehet, illetve személyes átvétel esetén készpénzben lehet rendezni. Rendelés esetén az előre leegyeztetett információk alapján a Szezonális Médiareklám és Kereskedelmi Kft elkészíti és e-mailben elküldi a vásárló részére rendelésének a visszaigazolását, ami minden esetben tartalmazza a szállítási és a csomagolási költségekkel megnövelt fizetendő vagy utalandó árat.
Banki átutalás: A vevő a rendelésének visszaigazolásában található „utalandó összeg”-et kell a Szezonális Médiareklám és Kereskedelmi Kft. számlájára elutalni (Bankszámlaszám: 10700309-70269255-51100005). A közleményben jelölje meg a rendelésének a sorszámát, vagy a termék nevét.

Bankkártyás fizetés:
 Az integrált bankkártyás rendszerünk biztonságáról a CIB bank által nyújtott biztonságos felület gondoskodik. A biztonságot a vásárlótól bekérendő adatok szétválasztásával alapozza meg. Ennek jellemzője, hogy a tranzakciót minden esetben a vásárló kezdeményezi a webáruház oldaláról, melyen a megrendeléssel kapcsolatos információkat adja meg, a fizetéshez szükséges kártyaadatokat pedig kizárólag a bank VeriSign tanusítvánnyal ellátott, 256 bites TLS titkosítással rendelkező biztonságos fizetőoldalán adja meg. A banki fizetőoldal adattartalmáról a kereskedő nem szerez tudomást, mivel az tőle független és védett internetes oldal. A fizetés befejeztével a vásárló visszatér a kereskedő honlapjára, ahol a kereskedő a vásárlás eredményét jeleníti meg. Háromszereplős eljárással történő fizetés során a vásárló minden egyes alkalommal átkerül a bank fizetőoldalára, a webáruháznak nincs lehetősége automatikusan megterhelni a vásárló kártyáját.

Fizetés lépései

1.     Ön a webáruház oldalán választja ki az árut/szolgáltatás melynek összegét bankkártyás fizetéssel kívánja teljesíteni.
2.     Ezt követően Ön átkerül a CIB Bank biztonságos fizetést garantáló oldalára, ahol a fizetés megkezdéséhez kártyaadatait szükséges kitöltenie.
3.     A kártyaadatok megadását követően a Fizetés gombra kattintva indíthatja el a tranzakciót
4.     A fizetést követően Ön visszatér a webáruház oldalára, ahol a tranzakció eredményéről kap visszaigazolást.
A sikeres tranzakciót követően - ez a bankkártya érvényessége és a fedezet ellenőrzése utáni engedélyezést jelenti -, a CIB Bank elindítja a vásárló kártyájának megterhelését az áru vagy szolgáltatás ellenértékével.

Milyen típusú kártyákkal lehet fizetni?

A VISA és a Mastercard dombornyomott kártyáival, Maestro ill. egyes VISA Electron kártyákkal. A VISA Electron kártyák interneten történő használatának lehetősége a kártyát kibocsátó banktól függ. A CIB által kibocsátott VISA Electron típusú bankkártya használható interneten történő vásárlásra.
Mely bankok kártyái alkalmasak internetes fizetésre?
Minden olyan VISA és Mastercard/Maestro kártyával, mely internetes fizetésre a kártyakibocsátó bank által engedélyeztetve lettek, valamint a kifejezetten internetes használatra hivatott webkártyák.
Lehet-e vásárlókártyákkal fizetni?
Hűségpontokat tartalmazó, kereskedők/szolgáltatók által kibocsátott pontgyűjtő kártyákkal nem lehet interneten fizetni.
Lehet-e co-branded kártyákkal fizetni?
Bármilyen olyan co-branded kártyával lehetséges fizetni, mely internetes fizetésre alkalmas MasterCard vagy VISA alapú kártya.

SIKERTELEN FIZETÉSEK ÉS TEENDŐK
Milyen esetben lehet sikertelen egy tranzakció?

Általában a kártyát kibocsátó bank (tehát ahol az ügyfél a kártyát kapta) által el nem fogadott fizetési megbízás; de bankkártya használat esetében ez lehet olyan okból is, hogy távközlési vagy informatikai hiba miatt az engedélykérés nem jut el a kártyát kibocsátó bankhoz.

Kártya jellegű hiba
A kártya nem alkalmas internetes fizetésre.
A kártya internetes használata számlavezető bank által tiltott.
A kártyahasználat tiltott.
A kártyaadatok (kártyaszám, lejárat, aláíráscsíkon szereplő kód) hibásan lettek megadva.
A kártya lejárt.

Számla jellegű hiba
Nincs fedezet a tranzakció végrehajtásához.
A tranzakció összege meghaladja a kártya vásárlási limitét.

Kapcsolati jellegű hiba
A tranzakció során valószínűleg megszakadt a vonal. Kérjük, próbálja meg újra.
A tranzakció időtúllépés miatt sikertelen volt. Kérjük, próbálja meg újra.
Technikai jellegű hiba

Amennyiben a fizetőoldalról nem tért vissza a kereskedő/szolgáltató oldalára, a tranzakció sikertelen.
Amennyiben a fizetőoldalról visszatért, de a böngésző "back", "reload" illetve "refresh" segítségével visszatér a fizetőoldalra, tranzakcióját a rendszer biztonsági okokból automatikusan visszautasítja.
Mi a teendő a fizetési procedúra sikertelensége esetén?

A tranzakcióról minden esetben generálódik egy tranzakcióazonosító, melyet javaslunk feljegyezni. Amennyiben a fizetési kísérlet során tranzakció banki oldalról visszautasításra kerül, kérjük vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.

Miért a számlavezető bankkal kell felvenni a kapcsolatot a fizetés sikertelensége esetén?

A kártyaellenőrzés során a számlavezető (kártyakibocsátó) bank értesíti az összeget beszedő kereskedő (elfogadó) bankjának, hogy a tranzakció elvégezhető-e. Más bank ügyfelének az elfogadó bank nem adhat ki bizalmas információkat, arra csak a kártyabirtokost azonosító banknak van joga.
Mit jelent az, ha bankomtól azonban SMS kaptam az összeg foglalásáról/zárolásáról, azonban a kereskedő/szolgáltató azt jelzi, hogy sikertelen volt a fizetés?
Ez a jelenség olyan esetben fordulhat elő, ha a kártya ellenőrzése megtörtént a fizetőoldalon, azonban Ön nem tért vissza kereskedő/szolgáltató internetes oldalára. A tranzakció ebben az esetben befejezetlennek, így automatikusan sikertelennek minősül. Ilyen esetben az összeg nem kerül terhelésre kártyáján, a foglalás feloldásra kerül.

BIZTONSÁG

Mit jelent a VeriSign és a 256 bites titkosítású TLS kommunikációs csatorna?
A TLS, a Transport Layer Security elfogadott titkosítási eljárás rövidítése. Bankunk rendelkezik egy 256 bites titkosító kulccsal, amely a kommunikációs csatornát védi. A VeriSign nevű cég teszi lehetővé a CIB Bank-nak a 256 bites kulcs használatát, amely segítségével biztosítjuk a TLS alapú titkosítást. Jelenleg a világ elektronikus kereskedelmének 90%-ában ezt a titkosítási módot alkalmazzák. A vásárló által használt böngésző program a TLS segítségével a kártyabirtokos adatait az elküldés előtt titkosítja, így azok kódolt formában jutnak el a CIB Bankhoz, ezáltal illetéktelen személyek számára nem értelmezhetőek.

A fizetés után figyelmeztetett a böngészőm, hogy elhagyom a biztonsági zónát. A fizetésem biztonsága így garantált?
Teljes mértékben igen. A fizetés folyamata 256-bites titkosított kommunikációs csatornán folyik, így teljesen biztonságos. A tranzakciót követően Ön a kereskedő honlapjára jut vissza, amennyiben a kereskedő oldala nem titkosított, a böngészője figyelmezteti, hogy a titkosított csatornát elhagyta. Ez nem jelent veszélyt a fizetés biztonságát illetően.

Mit jelent a CVC2/CVV2 kód?
A MasterCard esetében az ún Card Verification Code, a Visa esetében az ún. Card Verification Value egy olyan, a bankkártya mágnescsíkján kódolt numerikus érték, melynek segítségével megállapítható egy kártya valódisága. Az ún. CVC2 kódot, mely az Mastercard/Maestro kártyák hátoldalán található számsor utolsó három számjegyében szerepel, az internetes vásárlások során kell megadni.

Mit jelent a Verified by Visa?
A Verified by Visa rendszerben regisztrált Visa kártyabirtokosok jelszót választanak a kártyát kibocsátó banknál, mely segítségével azonosíthatják magukat internetes vásárlás esetén, és amely védelmet nyújt a Visa kártyák jogosulatlan használata ellen. A CIB Bank elfogadja a Verified by Visa rendszer keretein belül kibocsátott kártyákat.

Mit jelent a Mastercard SecureCode?
A Mastercard SecureCode rendszerben regisztrált Mastercard/Maestro kártyabirtokosok jelszót választanak a kártyát kibocsátó banknál, mely segítségével azonosíthatják magukat internetes vásárlás esetén, és amely védelmet nyújt a Mastercard/Maestro kártyák jogosulatlan használata ellen. A CIB Bank elfogadja a Mastercard SecureCode rendszer keretein belül kibocsátott kártyákat.

Mit jelent a UCAF kód?
MasterCard/Maestro kártyák esetén az Ön kártyakibocsátó bankjától esetlegesen kapott egyedi kód. Ha nem kapott ilyet, hagyja üresen a mezőt.
 
Fizetés utánvéttel: Ha a vevő utánvétes fizetési módot választja, abban az esetben a Szezonális Médiareklám és Kereskedelmi Kft. minden esetben utánvétes csomagként adja fel a vásárló számára. Az utánvéttel járó extra díjat a vásárló köteles megfizetni a szállítási információkban található összegek szerint. Kivétel lehet, ha a Szezonális Médiareklám és Kereskedelmi Kft. egyedi megállapodás folyamán másképp nem rendeli vagy ha a vevő eléri a 30.000 Ft os vásárlási összeg határt.
 
5.     Szavatosság, Jótállás
Kellékszavatosság: A vevő a Szezonális Médiareklám és Kereskedelmi Kft. hibás teljesítése esetén kellékszavatossági igényt érvényesíthet, a polgári törvénykönyv (2013.évi V. törvény) szabályai szerint. A vevő kellékszavatosság érvényesítése körében választása szerint kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a vevő által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szezonális Médiareklám és Kereskedelmi Kft. számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a vevő a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szezonális Médiareklám és Kereskedelmi Kft. költségére a vevő is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy végső esetben a szerződéstől is elállhat. A vevő a kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a vevő viseli kivéve, ha az áttérés indokolt volt, vagy arra a Szezonális Médiareklám és Kereskedelmi Kft adott okot. A vevő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül közölni. A vevő a szerződés teljesítésétől számított kétéves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogát már nem érvényesítheti. A teljesítéstől számított 6 hónapon belül a kellékszavatossági igény érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a vevő számla bemutatásával igazolja, hogy a terméket a Szezonális Médiareklám és Kereskedelmi Kft-től vásárolta. A teljesítéstől számított 6 hónap eltelte után azonban már a vevő köteles bizonyítani, hogy a vevő által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is meg volt.
 
Termékszavatosság: A termék (ingó dolog) hibája esetéén a vevő választása szerint az előző pontban meghatározott kellékszavatossági jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet. Termékszavatossági igényként a vevő kizárólag a hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. Termékszavatossági igényét a vevő a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül teljesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. Termékszavatossági igényét a vevő kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a vevőnek kell bizonyítania. A gyártó, forgalmazó (Szezonális Médiareklám és Kereskedelmi Kft.) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja (I) hogy a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy (II) a hiba a tudomány és technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy (III) a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. A gyártónak, forgalmazónak (Szezonális Médiareklám és Kereskedelmi Kft.- nek) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania. A vevő ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesítheti. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényt a gyártóval szemben érvényesítheti.
 
Jótállás hibás teljesítés esetén: A Szezonális Médiareklám és Kereskedelmi Kft. a 151/2003. (IX.22) kormányrendelet alapján jótálásra köteles a jogszabály 1. számú mellékletben felsorolt tartós fogyasztási cikkek vonatkozásában. A jótállásból eredő jogait a vevő a fogyasztási cikk részére történő átadásától kezdődő 1 éves időtartalmon belül gyakorolhatja. A Szezonális Médiareklám és Kereskedelmi Kft. jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. A jótállási igény a jótállási jeggyel, vagy a csomagban kapott számlával érvényesíthető. a Jótállásra vonatkozó részletes információkat az adott termékre vonatkozó szabályokat kell megfelelően alkalmazni. A vásárlást követő 3 munkanapon belüli meghibásodás miatt felmerülő csereigényt a Szezonális Médiareklám és Kereskedelmi Kft. a tartósfogyasztási cikk cseréjével teljesíti.
A vevő ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont a vevőt a jótállásból fakadó jogok és kellékszavatosság és termékszavatosság pontokban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.
 
A szavatossági és jótállási igények intézése: A Szezonális Médiareklám és Kereskedelmi Kft. a nála bejelentett szavatossági vagy jótállási igényekkel kapcsolatban a 19/2014. (IV.19.) NGM rendeletben foglaltak szerint jár el, melynek értelmében az igényről jegyzőkönyvet vesz fel, amelyben rögzíti: a) fogyasztó nevét, címét, valamint nyilatkozatát arról, hogy hozzájárul a jegyzőkönyvben rögzített adatainak a rendeleten meghatározottak szerinti kezeléséhez, b) a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződéskeretében eladott ingó dolog megnevezését, vételárát, c) a szerződés vállalkozás általi teljesítésének időpontját, d) a hiba bejelentésének időpontját, e) a hiba leírását,  f) szavatossági vagy jótállási igénye alapján a fogyasztó által érvényesíteni kívánt jogot, továbbá g) a szavatossági vagy jótállási igény rendelkezésének módját vagy az igény, illetve az az alapján érvényesíteni kívánt jog elutasításának indokát.
Ha a Szezonális Médiareklám és Kereskedelmi Kft. a szavatossági vagy jótállási kötelezettségének a vevő által érvényesíteni kívánt jogtól eltérő módon tesz eleget, ennek indokát a jegyzőkönyvben meg kell adni. A jegyzőkönyv tájékoztatást tartalmaz arról, hogy fogyasztói jogvita esetén a vevő a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testület eljárását is kezdeményezheti. Ha a Szezonális Médiareklám és Kereskedelmi Kft. a vevő szavatossági vagy jótállási igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni álláspontjáról, az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is öt munkanapon belül, igazolható módon értesíti a vevőt. A szavatossági vagy jótállási igény bejelentése nem minősül a fogyasztóvédelemről szóló törvény szerinti panasznak.
 
Panaszkezelés, jogorvoslat, felügyeleti szervek
Panasszal, szavatossági vagy jótállási igénnyel kapcsolatban a Szezonális Médiareklám és Kereskedelmi Kft. ügyfélszolgálata áll a vevők rendelkezésére. E-mail ugyfelszolgalat@szezonalis.hu Levelezési cím: 5000 Szolnok Meggyes László utca 15. Telefon: +3620/555-6700
A vevő a fent említett elérhetőségek egyikén jelentheti be igényét, melyet a Szezonális Médiareklám és Kereskedelmi Kft. a lehető legrövidebb időn belül elbírál. Amennyiben a fogyasztó jogainak megsértését, észleli jogosult panasszal fordulni a lakhelye szerint illetékes járási hivatalhoz, mint a fogyasztóvédelmi hatósághoz vagy lakóhelye, vagy a szolgáltató székhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő Békéltető Testülethez. A Szezonális Médiareklám és Kereskedelmi Kft-t békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.
Járási hivatalok elérhetőségeit itt találja
Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület
5000 Szolnok, Verseghy park 8. III. emelet 305-306. szoba
Tel: 56/510-621 (elérhető: hétfő 10-12 óra között)
mobil: 20/373-2570
e-mail: bekeltetotestulet@iparkamaraszolnok.hu
ügyfélszolgálat: hétfő 10-12 óra
 
Online vitarendezés
Az online vásárolt termékekkel kapcsolatban felmerült panasz esetén az Európai Bizottság által létrehozott platformon (www.ec.europa.eu) keresztül kezdeményezheti vitás ügyének bírósági úton kívüli rendezését. Az online vitarendezési platformon az űrlap kitöltésével nyújthatja be panaszát. Az űrlaphoz célszerű csatolni minden dokumentumot, mely panaszát alátámasztja

6.     Visszavásárlási lehetőség, elállási jog

A Szezonális Médiareklám és Kereskedelmi Kft. minden termékre visszavásárlási lehetőséget biztosít.

Elállási jog:
Amennyiben Szezonális Médiareklám és Kereskedelmi Kft. által küldött termék nem nyeri el a vásárló tetszését, illetve bármely más okból így dönt (mint például rossz méret, nem megfelelő szín, téves tájékoztatás megváltozott vevői igény stb..) abban az esetben a 45/2014. (II.26.) kormányrendelet értelmében a vevőnek a termék kézhezvételétől számított 14 napon belül joga van indoklás nélkül elállni vásárlási szándékától. Az elállási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amely a vevő vagy a vevő által megjelölt harmadik személy a megadott szállítótól a terméket átveszi. Amennyiben a vevő élni kíván elállási jogával, abban az esetben köteles elállási szándékát tartalmazó nyilatkozatát eljuttatni a Szezonális Médiareklám és Kereskedelmi Kft-hoz e-mail üzenetben az ugyfelszolgalat@szezonalis.hu címre, vagy postai úton a Szezonális Médiareklám és Kereskedelmi Kft, 5000 Szolnok Meggyes László utca 15. címre. Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül (beérkeznie nem kell 14 napon belül) A vevő az elállási jogát a megrendelés és a termék átvétele közötti időben is gyakorolhatja.
Elállási nyilatkozatminta: LETÖLTHETŐ MINTADOKUMENTUMOK

A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29. §-a szerint bizonyos termékek esetén a fogyasztó nem gyakorolhatja elállási jogát (így pl.: hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében valamint lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver esetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta, olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi, vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza, romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében, olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel, olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak).
Az elállási jog csak a fogyasztónak minősülő Vevők által gyakorolható. Azon személyek által, akik a szakmájuk, önálló foglalkozásuk vagy üzleti tevékenységük körén kívül eljáró természetes személyek. Gazdálkodó szervezeteket (vállalkozásokat) az elállási jog a vonatkozó jogszabályok alapján nem illeti meg.

Vevői kötelezettségek 
A Vevő köteles a Szezonális Médiareklám és Kereskedelmi Kft.  számára a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. A Vevő köteles az árut normál belföldi csomagként, saját költségén visszajuttatni az alábbi címre: Szezonális Médiareklám és Kereskedelmi Kft. 5000 Szolnok Meggyes László utca 15. vagy kedvezőbb szolgáltatási körbe tartozó csomagautomata címre 5000 Szolnok Jubileum tér 1-3 18. sz posta csomagautomata Máv állomás
 Felhívom a Vásárlók figyelmét, hogy (utánvétes, illetve portós csomagot a Szezonális Médiareklám és Kereskedelmi Kft nem köteles átvenni).
 A Vevő lehetőség szerint a terméket a címkével ellátott eredeti állapotában juttassa vissza a Szezonális Médiareklám és Kereskedelmi Kft részére. A visszaküldött áru nem lehet megrongált vagy használt, kivéve a termék jellegének, tulajdonságainak, működésének megállapításához szükséges használatot (mint például: felpróbálás, a termék átnézése). Az ezt meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért, kárért és költségért – tehát amennyiben a visszaküldött áru megrongált vagy olyan használat nyomait fedezni fel rajta, mely az általános elvárhatóság határán túl van – a Vevő felel. Ebben az esetben a Szezonális Médiareklám és Kereskedelmi Kft a Vevőre háríthatja a rongálásból vagy az áru használatából eredő értékcsökkenést, kárt és költséget, mely összeg a Vevőnek visszafizetendő összegből levonható.  Amennyiben a Vevő rendelési összeghez kötött kedvezményt vesz igénybe, a termék visszaküldésénél annak értékéből a kedvezmény százalékos arányban visszavonásra kerül, tehát a kedvezménnyel csökkentett érték kerül visszatérítésre. 


7.     Vegyes rendelkezések
A szezonalis.hu oldalon megjelent tartalom (termékleírás, szöveg, kép, grafika stb.) szellemi alkotásnak minősül, így szerzői jogvédelem alatt áll, a szerzői jog jogosultja a Szezonális Médiareklám és kereskedelmi Kft. Bármely tartalom engedély nélküli másolása, sokszorosítása vagy egyéb módon történő felhasználása a szerzői jog megsértésének minősül, így az tilos. A Szezonális Médiareklám és Kereskedelmi Kft a szezonalis.hu weboldal üzemeltetője kizárja a felelősségét a webáruház használói által kifejtett bármely magatartásért, vagy az oldal használata során felmerülő bármely kárért. A webáruház használója saját magatartásáért teljes mértékben és kizárólagosan felelősséget vállal. A Szezonális Médiareklám és Kereskedelmi Kft. fenntartja a jogot, hogy a jelen ÁSZF-et bármikor egyoldalúan módosítsa. A módosított rendelkezések az azok hatályba lépést követően leadott megrendelésekre alkalmazandók. Az ÁSZF egyes rendelkezéseinek érvénytelensége nem érinti az ÁSZF érvénytelenségi okkal nem érintett egyéb rendelkezéseinek érvényességét. Jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2011. évi CVIII. törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) kormányrendelet rendelkezései az irányadók.
 
Hozzáadás a kosárhoz, kérem várjon
Kosár mentése
Kosárba